• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خیرین معزز حامی مهرانه

خیرین معزز حامی مهرانه

خیرین معزز حامی مهرانه به نام خدا

خیرین معزز حامی مهرانه

در راستای سیاست پاسخگوئی مهرانه در مقابل حمایت‌های بی‌دریغ شما بزرگواران از این انجمن به اطلاع می‌رساند بیمار بهبود یافته "علی ولی‌خانی" با توجه به توضیحات مؤسسه محترم  " محک" از اواسط سال ١٣٩٤ تا تیرماه ١٣٩٥ تحت درمان بوده  و به لطف  خداوند در این تاریخ  بیماری کنترل شده و بهبودی حاصل گردیده است وپس از آن بیمار فقط نیازمند آزمایش دوره‌ای و هرچند وقت یکبار، و بسیار کم هزینه قرار دارد که تماما از طرف مؤسسه محترم " محک" پرداخت شده  و می‌شود.
همانطور که مستحضرید انجمن مهرانه حامی بیماران بالآی ١٤ سال داخل استان بوده و اقدامات مربوط به بیماران زیر ١٤ سال را نیز به منظور کاهش مشکلات  بیماران این گروه سنی، با  ایجاد تفاهم نامه موجود فی مابین  "محک و مهرانه" که شامل تمام  امور مربوط به درمان و تأمین هزینه  می شود را به نمایندگی از محک انجام داده وَ با مؤسسه محک تسویه حساب می‌نماید که این کار از مراجعات مکرر خانواده بیماران کودک، به تهران جلوگیری می‌کند. 
در مورد پروسه درمان بیمار بهبود یافته فوق الذکر نیز از مورخه ٩٤/٧/١١ تا ٩٥/٤/٢(قطع درمان به دلیل بهبود) به تعداد ٨ مورد هزینه های بیمار را تأمین ودر نهایت با مؤسسه محک تسویه حساب نموده است وبه لطف خدا هم اکنون بیمار در صحت وسلامت کامل به سر می برد.
در مدت ١٣ سال که از عمر پر برکت مهرانه سپری می شود حمایت‌های گسترده شما، مهرانه از فاز درمان با سربلندی گذر کرده و اینک علاوه بر حمایت دارو و درمان، در سطح وسیع وگسترده به امر مهم پیشگیری هم می‌پردازد.
حامیان پر توان مهرانه از بدو تأسیس انجمن مهرانه تا به امروز. ٦٢٠٠  فقره پرونده از سراسر استان تشکیل شده که اینک با کمک های مالی ومعنوی شما این بیماران مشکلی از بابت پرداخت هزینه های درمان خود ندارند. بعلاوه از آغاز فعالیت  کلینیک مهرانه حدود ٣٢٠٠  بیمار از استان و سراسر ایران جهت پرتو درمانی پذیرش شده و مبلغ ١٥ میلیارد تومان هزینه های فرانشیز آنها به رایگان انجام گرفته است وشما زنجانی ها مفتخرید به اینکه تمام هزینه های دارو ودرمان و اسکان را به رایگان در اختیار بیماران دردمند قرار می‌دهید.
همشهریان عزیز، خدمتگزاران وخیرین مهرانه؛ افتخار دارند که در پایتخت شور وشعور حسینی با الطاف بیکران الهی و همراهی بی‌بدیل شما هم  دیاران به عنوان تنها استانی هستیم که تمام هزینه‌های بیماران مبتلا به سرطان را تأمین کرده تا جایی که بیماران زنجانی در تأمین نسخه‌های چند ده میلیونی هم مبلغی از جیب خود  نمی‌پردازند. 
در خاتمه از مسئولین محترم صداوسیما گله مندیم که چرا اجازه داده می شود در یک برنامه زنده تلویزیونی از شبکه یک سیما، این همه خدمات خداپسندانه ومخلصانه زنجانی‌ها از طرف یک فرد بی‌اطلاع زیر سوال برده شود واعتماد عمومی خدشه دار گردد، غافل از اینکه اعتمادی که حاصل سال‌ها رنج شبانه‌روزی خیرین مهرانه است.
هم استانی‌های عزیز در برهه‌ای از زمان که ما زیر فشار تحریم‌های ظالمانه وسایر آسیب ها قرار داریم شایسته است که بیش از پیش قدردان همیاری همدیگر بوده تا به دنیا ثابت کنیم که مردم مسلمان ایران وهمشهریان گرامی زنجان لحظه ای از مشکلات همدیگر غافل نخواهیم بود و به بیماران عزیز این نوید را می‌دهیم که ناملایمات، نه تنها ما را در خدمت به شما سست نخواهد کرد بلکه مصمم‌تر از قبل در پیمودن راه مقدس خود و خدمت به همنوعان استوارتر قدم برخواهیم داشت.

"ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم"

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار