• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کمک 190 میلیون تومانی مردم در کنسرت موسیقی اشراق

در پاسداشت هفته مبارزه با بیماری سرطان و برای حمایت از بیمارن مبتلا به سرطان، انجمن مهرانه  کنسرت گروه موسیقی اشراق را به مدت سه شب در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار کرد. برنامه شب اول این کنسرت ،  با حضور تعدادی از خیرین مهرانه در تاریخ 6 بهمن ماه آغاز شد. در این مراسم که با حضور شهروندان خیر و اهل فرهنگ و هنر زنجان همراه بود ، آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه به تشریح برخی از کارهای انجام گرفته در مهرانه خصوصا در زمینه های فرهنگی و هنری در طی پنج سال فعالیت آن ، پرداخت. ایشان همچنین توضیحاتی راجع به ضرورت احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه ارائه نمود. وی حضور پرشور مردم را در چنین مراسم هایی نشان از اعتماد آنان به مهرانه دانست و افزود: اینگونه برنامه ها که با حضور مردم و خیرین همراه است مُهرتاییدی است بر راهی که مهرانه در حال پیمودن آن است.
در ادامه مراسم بخش اول کنسرت ، توسط گروه موسیقی اشراق به سرپرستی هنرمند توانا جناب آقای اصغر محمدی که ایشان نیز از اعضای هیات امنای مهرانه می باشند به اجرا درآمد.
در بخش میانی برنامه برخی از کمک های مردمی به مهرانه که توسط خیرین در آن جلسه صورت گرفت به اطلاع سایر حضار رسید. که مجموع این کمک ها رقمی نزدیک به 190میلیون تومان شد.
بخش بعدی برنامه اجرای قسمت دوم توسط گروه موسیقی اشراق به نام ایران وطنم بود.
شب های بعدی این کنسرت ، با استقبال بیشتری از جانب مردم همراه بود به طوری که حتی یک صندلی خالی در سالن فرهنگسرای امام خمینی (ره) به چشم نمی خورد.

بزرگداشت هفته مبارزه با بیماری سرطان ، آن هم در قالب یک برنامه فرهنگی و هنری به همت خیرین و فعالان کمیته فرهنگی مهرانه و با همکاری گروه موسیقی اشراق انجام گرفت. ولی برگزاری این کنسرت بدون تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسئولان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و همچنین  همکاری پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان زنجان میسر نبود.

آخرین اخبار