• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه هیات مدیره مهرانه با حضور آقای حاج سید اصغر هاشمی از خیرین مهرانه

 

جلسه هیات مدیره مهرانه با حضور آقای حاج سید اصغر هاشمی از خیرین مهرانه

جلسه ماهانه هیات مدیره مهرانه روز پنج شنبه 11 خرداد ماه در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

بررسی مشکلات پیش روی مهرانه و ارائه راهکار برای آن ها و همچنین تعیین خط مشی حرکت مهرانه در مورد مسائل جاری از اهم فعالیت های هیات مدیره می باشد. با توجه به اساسنامه اجرایی انجمن مبنی بر عدم منع حضور اعضا و خیرین مهرانه ، به عنوان مهمان ، در این جلسات ، این بار از آقای حاج سید اصغر هاشمی دعوت شده بود تا از نزدیک با فعالیت های مهرانه آشنا شوند.

ایشان خیر نمونه و اهدا کننده ساختمان 6 واحدی واقع در شهرک انصاریه بوستان هفتم هستند که هم اکنون دفتر مرکزی مهرانه در این ساختمان مستقر شده است. آقای هاشمی سال گذشته با حضور در دفتر مرکزی سابق مهرانه در خیابان سعدی شمالی کلیدهای این ساختمان را در اختیار آقای وثوق مدیرعامل مهرانه قرار دادند و از همان لحظه آمادگی خود نسبت به اهدای کامل و ثبت سند مالکیت رسمی آن به نام مهرانه را اعلام داشته اند.

حضور ایشان در این جلسه برای مهرانه و اعضای هیات مدیره توفیقی بود تا از این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه ایشان تقدیر و تشکر به عمل آید ، لذا لوح تقدیر و تندیس یادبود مهرانه به ایشان تقدیم شد.

لازم به ذکر است دفتر مرکزی مهرانه متشکل از واحدهای مختلفی است که تحت عناوین امور درمان ، واحد مددکاری و تشکیل پرونده ، امور مالی ، روابط عمومی و سمعی بصری ، منابع انسانی ، فنی و مهندسی و اتاق جلسات می باشد که همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعات اداری مشغول به ارائه خدمات به بیماران و در ساعات و ایام مختلف میزبان خیرینی است که فعالیت های مهرانه را در کمیته های اجرای آن ساماندهی می کنند.

آخرین اخبار