• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه در المپیک 2012 لندن

مهرانه در المپیک 2012 لندن

انجمن خیریه مهرانه در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی از نحوه فعالیت های خویش تصمیم داشت در زمینه های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی ،سفیر انتخاب کند که این سفرا در مراسم ها و مناسبت های مختلف حامل پیام مهرانه و بیماران تحت پوشش آن باشند. در همین راستا و با معرفی برخی از خیرین مهرانه، با جناب آقای سجاد انوشیروانی قهرمان ارزنده وزنه برداری کشور مذاکره شد و ایشان قبول کردند در این دوره از مسابقات المپیک به عنوان سفیر مهرانه حضور یابند.
امروز و قبل شروع مسابقات ایشان، مصاحبه ای با وی ترتیب دادیم که شرح آن در زیر آمده است:

 


- با سلام و با تشکر از این که وقت تان را در اختیار ما قرار دادید ، به عنوان اولین سوال، قبل از پیشنهاد مهرانه به شما، آیا شناختی از مهرانه و فعالیت های آن داشتید؟

آقای انوشیروانی: با سلام. با توجه به گستردگی بیماری سرطان و مشکلات بیماران مبتلا به آن و همچنین فعالیت خیرین اردبیلی تحت عنوان خیریه ریحانه که از حرکت ها و اقدامات انجمن خیریه مهرانه زنجان متاثر بودند با نام و اقدامات مهرانه آشنا بودم . ولی بیشتر آشنایی من از طریق آقای سعید علی حسینی بود.

- از اینکه به عنوان سفیر مهرانه در این دوره از مسابقات المپیک شرکت کرده اید، چه حسی دارید؟

 

آقای انوشیروانی: خیلی خوشحالم که می توانم در این جا، آن هم در این مسابقات بسیار مهم که چشم همه جهانیان به آن دوخته شده است، سفیر مهرانه باشم تا بتوانم با ایرانیان مقیم خارج از کشور که در هم اکنون به دلیل برگزاری المپیک در لندن حضور دارند صحبت کنم. شعار این دوره از مسابقات نیز بی ارتباط با فعالیت خیریه ها مخصوصا مهرانه نیست. «دمیدن روح سرزندگی به یک نسل» شعار المپیک 2012 لندن است. البته دوست بسیار عزیزم آقای سعید محمدپور نیز در راه کمک حال من است.


 

- صحبتی با مهرانه ای ها و یا سایر مردم دارید؟
 

آقای انوشیروانی: ما همیشه محتاج دعای خیر مردم برای موفقیت در مسابقات بوده و هستیم که امیدوارم بتوانیم با به دست آوردن پیروزی، پاسخ محبت های آنان را بدهیم.

- در پایان یک جمله راجع به مهرانه بفرمایید؟

 

آقای انوشیروانی: کسانی که حس انسان دوستی دارند باید در تشکل هایی مانند مهرانه حضور داشته باشند تا به نیات خیر خودشان جامه عمل بپوشانند. مهرانه محلی ست برای شناخت بهتر و درک عظمت و قدرت خدا.

- با تشکر دوباره از حوصله و وقتی که در اختیار ما گذاشتید. شما به عنوان سفیر مهرانه، در میدان پهلوانی برنده اید، ولی ما امیدواریم در مسابقات المپیک نیز پیروز باشید و پرچم پرافتخار ایران را در این مسابقات نیز به اهتزاز درآورید.

آخرین اخبار