• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه هیئت امناء

 

جلسه هیات امنای انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان(مهرانه) روز جمعه مورخه 91/11/6 در محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه برگزار شد. این جلسه راس ساعت 10 صبح با حضور اکثریت اعضای هیات امنا تشکیل یافت.

جلسه مجمع عمومی مهرانه بصورت سالانه به منظور استماع گزارش مالی و ترازنامه و عملکرد هیات مدیره مهرانه و تعیین خط مشی برای حرکت های آتی مهرانه تشکیل می گردد. این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد. جلسه مجمع عمومی فوق العاده جهت تغییرات در موارد 11 و 13 اساس نامه  تشکیل که در ماده 11  تعداد اعضای هیات امنا 57 نفر تصویب شد و درماده 13 جهت حضور فعال اعضا هیئت امنا در جلسات تصویب شد اگر فردی دو بار متوالی در جلسات هیات امنا حاضر نشود، به منزله استعفای از هیئت امنا است.

 در ادامه جلسه مجمع عمومی،گزارش مالی توسط جناب آقای بهاریان بازرس انجمن  مهرانه به سمع و نظر حضار ارائه گردید.در این گزارش توضیحاتی در رابطه با بررسی درآمد های این دوره از تصدی امور مهرانه توسط اعضای هیات مدیره فعلی و میزان دارایی های و بیان آمار کمک های مردمی بعلاوه کمک های مهرانه به بیماران بود و صورت های مالی و تراز نامه ها به تصویب اعضای محترم هیات امنا رسید.

پس از ایشان جناب آقای مهندس اصغر وثوق یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل مهرانه شروع به صحبت نمودند. گزارش ایشان بیان عملکرد و تشریح اقدامات انجام گرفته توسط هیات مدیره فعلی مهرانه در طی دوره 2 ساله فعالیت های شان بود.

وی به تقویت کمیته های تخصصی 10 گانه مهرانه و جذب خیرین از طریق فرم های عضویت و تشکیل واحد نیروی انسانی دواطلب به عنوان اهم فعالیت ها اشاره داشت. مدیرعامل مهرانه انجام اقدامات گوناگون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح استان به منظور معرفی مهرانه و تبلیغ اهداف و رسالت آن را در جذب کمک های مالی بیشتر مهم ارزیابی کرد. ایشان افزودند:« افتتاح دفتر مرکزی مهرانه در انصاریه، آغاز به کار واحد قلک مهرانه در دفتر شماره 2 واقع در سعدی شمالی کوچه دست افشان و افتتاح دفتر سفارشات مناسبتی واقع در کوچه مسجد رسول ا... نیز از دیگر اقدامات خیرین محسوب می شود». عضو هیات امنای مهرانه در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت ساخت، توزیع و جمع آوری قلک را یکی از بخش های مهم مهرانه دانست و به ارائه آماری کوتاه از فعالیت های آنان پرداخت. وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به کلنگ زنی کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه و برگزاری یک مراسم در جمع زنجانیان مقیم تهران و برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری از جمله کنسرت موسیقی را در راستای معرفی این مرکز و محلی برای جمع آوری کمک های مردم خیر به مهرانه، گفت:  قرارداد دستگاه رادیوتراپی با مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان امضا شده است که 1/2 میلیارد آن در حال حاضر پرداخت شده و مابقی نیز باید تا یک ماه آینده پرداخت شود. لذا مهرانه هم اکنون در یکی از حساس ترین نقاط مسیر خود قرار دارد که نیازمند همیاری بیشتر همشهریان عزیز می باشد.

پس از صحبت های جناب آقای مهندس وثوق، دستور کار بعدی جلسه انتخاب هیات مدیره برای یک دوره جدید 2 ساله بود. طبق تصمیم اعضای محترم هیات امنا، هیات مدیره فعلی با اکثریت آرا به مدت 2 سال دیگر ابقا شدند و تمامی اعضای حاضر در جلسه برای این عزیزان آرزوی توفیق داشتند.

پس از اتمام جلسه نیز جناب آقای مهندس پارسا با ارائه توضیحاتی به اعضای هیات امنای مهرانه، ایشان را از  میزان پیشرفت کار انجام گرفته مطلع ساختند.

ضمنا حاضرین در این جلسه مصوب نمودند که هزینه دستگاه ظرف مدت 2هفته آتی از طریق بانک بصورت وام تهیه یا ازطریق خیرین تهیه گردد تا منجر به هزینه های اضافی گمرکی و ارزی نگردد.

در پایان هیئت امنا مهرانه به هیئت مدیره ماموریت دادند جهت اداره کلینیک تخصصی مهرانه و مرکز رادیوتراپی آیین نامه مدیریتی و نحوه تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی باتوجه با توجه به اهداف انجمن تهیه و در اولین جلسه هیئت امنا جهت تصویب ارائه نمایند.

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار