• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

وقف

تقدیر از خیر بزرگوار  مرحومه گرانقدر بهجت ابریشمی

امام علی (ع): ارزش هر کس به اندازه خوبى هاى اوست

خوبی راهی برای رسیدن به کمال زیبایی هاست و  گشودن دری برای انجام کار نیک و یکی از  نیکی های توصیه دشده وقف  می باشد که اثرات آن همیشه در زندگی دنیوی و اخروی افراد نمایان است.شهر زنجان واقفین بلند همت زیادی را در طول عمر خود دیده است. میر بهاءالدین(واقف پل میربهاالدین بر روی رودخانه زنجان رود) ، جمیله خانم (واقفه پل بر روی رودخانه زنجان رود و مسجد خانم واقع در سبزه میدان)و از افراد معاصر حاج احمد مهدوی (خیر ساخت دانشکده پزشکی)، حاج شفیع ابریشمی(واقف بیمارستان شفیعیه سابق واقع در خیابان صفا) و ... که همواره نام ایشان با احترام نزد زنجانی ها همراه بوده است.

و این بار این سنت حسنه توسط حاجیه بهجت ابریشمی با اهدای یک باب ساختمان مسکونی در تهران، با امتداد رفتار نیک پدر، تکرار شده است. ایشان حتی وصیت کرده بودند هزینه های مراسم ترحیم ایشان نیز در اختیار خیریه ها قرار گیرد.

 انجمن خیریه مهرانه به نام ایشان، و به نشانه احترام به کار نیک این بزرگوار، تندیس یادبودی را در دفتر مرکزی مهرانه نگهداری می کند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

امروز نیز مبلغ 440 میلیون تومان از محل وصیت نامه مرحومه سرکار خانم ابریشمی از طریق فروش منزل مسکونی ایشان واقع در خیابان ولی عصر تهران به حساب انجمن خیریه مهرانه واریز گردید که از خداوند متعال برای آن مرحومه تمنای مغفرت و علو درجات را داریم. در ضمن از زحمات و تلاش های جناب آقای مهندس سید افضل موسوی، سرکار خانم رهبری و همچنین موسسه خیریه علوی نیز کمال تشکرو امتنان را داریم.

آخرین اخبار