• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری سیمنار سرطان، امید ، زندگی؛ با حضور جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان

 

روز سه شنبه مورخ 1 اسفند ماه سمینار آموزشی تکنولوژی فکر با موضوع «سرطان ، امید ، زندگی» با حضور جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار گردید.

این سیمنار به همت دانشجویان کانون مهر دانشگاه آزاد و با هدف ایجاد روحیه و انگیزه کمک رسانی و مشارکت در امور خیریه مخصوصا کمک به بیماران مبتلا به سرطان تشکیل یافت.  

در ابتدای این برنامه جناب آقای دکتر فیروزفر ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان و اعضای مهرانه حاضر در جلسه، مشارکت دانشجویان در امور خیریه شهر را نشان بلوغ فکری و روحیه انسان دوستانه آنان دانست و گفت: « با کمال میل و ابراز رضایت از حرکت های کانون مهر در جهت اهداف انجمن خیریه مهرانه و کمک رسانی به بیماران مبتلا به سرطان، من نیز خود را یک مهرانه ای می دانم و دانشگاه آزاد زنجان نیز با تمام ظرفیت های خود در خدمت اعضای این کانون در رسیدن به اهداف عالیه آنان است».

پس از ایشان جناب آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه ضمن خیرمقدم گویی به آقای دکتر آزمندیان، به فعالیت های شبانه روزی دانشجویان دانشگاه آزاد در برگزاری هر چه بهتر این برنامه اشاره داشت و گفت: « مهرانه امروز با داشتن نیروهای خیر در میان اقشر مختلف جامعه به یکی از اهداف بلند مدت خودٰ که همان جذب نیروهای خیر و یاوران مهرانه در جهت کمک به بیماران تحت پوشش مهرانه است، نزدیک می شود».

مدیرعامل مهرانه ضمن تاکید بر عزم مهرانه برای احداث کلینیک تخصصی سرطان و همچنین پیشرفت فیزیکی 17 درصدی آن، افزود: « مهرانه با کمک های مردمی تاکنون توانسته همگام با برنامه های زمان بندی شده قبلی به ساخت این مرکز ادامه دهد». ایشان با اشاره به خرید دستگاه رادیوتراپی که یکی از اصلی ترین روش های درمان بیماری سرطان محسوب می شود، گفت: «هم اکنون مهرانه در حساس ترین مرحله از حرکت خود که همان خرید دستگاه رادیوتراپی و پرداخت هزینه آن است، قرار دارد که مهرانه ای ها امیدوارند بتوانند با مشارکت عمومی همه اقشار جامعه به این مهم نیز دست یابند».

سپس جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان مدیر موسسه پدیده فکر به روی سن رفته و با ابراز خوشحالی از بودن در جمع مهرانه ای ها و زنجانی ها، اقدامات مهرانه و پیشرفت آن را تا به امروز کم نظیر توصیف کرد و گفت: « امیدوارم این مجموعه با داشتن نیروهای خیر و عاشق همانند دانشجویان کانون مهر و اعضای خیر مهرانه بتواند این حرکت رو به رشد خود را ادامه دهد».

ایشان سپس با بحث پیرامون مدیریت و راهبری زندگی به ایراد سخن پرداخت. در پایان برنامه نیز سرکار خانم شجاعی از بیماران بهبود یافته لوح و تندیس یادمان مهرانه را به جناب آقای دکتر آزمندیان تقدیم نمود.

پس از پایان برنامه نیز جناب آقای دکتر آزمندیان با حضور در جمع دانشجویان کانون مهر در محل دفتر ایشان ضمن اشاره به کیفیت بالای برگزاری برنامه ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بازهم در جمع پرشور جوانان مهرانه ای و زنجانی باشد.

قبل از این سیمنار آموزشی نیز جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان با حضور در دفتر مرکزی مهرانه از نزدیک با نحوه فعالیت این انجمن خیریه آشنا شد و سپس به محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه رفته و از میزان پیشرفت کار در این پروژه نیز آگاهی یافت. ایشان در این دیدارها تبلیغات موثر و اطلاع رسانی مستمر را باعث ایجاد آرامش خاطر و روحیه خیرخواهی در میان مردم دانست.

مشاهده تصاویر

 

آخرین اخبار