• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اکران فیلم

 

به گزارش روابط عمومی مهرانه روز جمعه 4 اسفند ماه برنامه پخش فیلم یه حبه قند با حضور جناب آقای سیدرضا میرکریمی (کارگردان)، آقای اصغر همت و آقای هدایت هاشمی بازیگران این فیلم در سالن غدیر دانشگاه زنجان با استقبال هشتصد نفری علاقمندان برگزار گردید.
در ابتدای این برنامه فرهنگی، فیلم «یه حبه قند» آخرین اثر سینمایی کارگردان برجسته زنجانی، آقای میرکریمی، پخش شد.
داستان این فیلم از آنجا آغاز می شود که سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان “پسندیده” به یاری مادر شتافته اند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه ...
پس از نمایش فیلم آقای محرمی دبیر کانون مهر دانشگاه زنجان به حضار و مهمانان خیر مقدم گفت. پس از ایشان نیز آقای خاتمی مسئول فرهنگی مهرانه با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این برنامه مخصوصا کادر اداری و مدیریتی دانشگاه زنجان و همچنین نهادهای انتظامی شهر زنجان، هدف تمامی این تلاش ها را معرفی مهرانه در جهت ساخت و تجهیز کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه عنوان کرد.
در ادامه با دعوت از مهمانان آقایان میرکریمی، همت و هاشمی به روی سن، اعضای کانون سیمرغ دانشگاه زنجان با سوالاتی کوتاه به نقد و بررسی این اثر فاخر پرداختند.
قبل از حضور مهمانان این برنامه در محل نمایش فیلم، ایشان با بازدیدی که از محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه داشتند،این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه مهرانه ارج نهاده و از وجود چنین خیریه های فعال ابراز خوشحالی نمودند. آقای سید رضا میرکریمی کمک های مردمی به مهرانه را نشان از حُسن اعتماد مردم به این انجمن دانسته و این مهم را برزگترین دستاورد مهرانه عنوان کردند. آقای اصغر همت محل احداث این کلینیک در یکی از شمالی ترین نقاط شهر و نزدیکی به کوه را یکی از مهم ترین محاسن و ویژگی های این پروژه دانست. آقای هدایت هاشمی نیز با اشاره به اخذ مجوز OFACبرای استفاده از دستگاه رادیوتراپی توسط مهرانه را یک اتفاق خوب و نشان وجه مثبت مهرانه ارزیابی نمود.
در پایان این گزارش نیز آمده است، اجرای این گونه برنامه های فرهنگی و اجتماعی بدون همکاری و همیاری مراجع ذیربط امکان پذیر نمی باشد، لذا از تلاش های دلسوزانه و مشفقانه اعضای محترم شورای تامین استان، پرسنل محترم نیروی انتظامی استان و همچنین پرسنل دانشگاه زنجان در برگزاری موفق این برنامه تقدیر و تشکر ویژه می گردد و امید است دعای بیماران بدرقه راه تک تک این عزیزان باشد.
 
آخرین اخبار