• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دومین کنسرت خیریه مهرانه با اجرای آقای علیرضا قربانی

 

به گزارش روابط عمومی مهرانه، کنسرت موسیقی گروه ارکستر مهرگان با اجرای علیرضا قربانی روز پنجشنبه 17 اسفند ماه در سالن هلال زنجان در دو سانس برگزار گردید.

این کنسرت که در راستای سلسله برنامه های فرهنگی مهرانه قرار داشت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این برنامه نیز همانند برنامه قبلی آقای قربانی به همراه گروه اشتیاق در روز جمعه 11 اسفند در مرکز همایش های بین المللی روزبه در 2 بخش اجرا شد.

به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و مشکلات ناشی از آن در جاده ها این گروه با تاخیر به زنجان رسیدند به همین دلیل سانس اول برنامه با تاخیر 45 دقیقه ای آغاز شد. البته حضور پر شورمردم در این شرایط موجب دلگرمی اعضای مهرانه و همچنین گروه ارکستر مهرگان بود.

پس از پایان برنامه، آقای علیرضا قربانی در گفتگو با روابط عمومی مهرانه برگزاری این کنسرت را در نوع خود از چند دیدگاه بی نظیر توصیف کرد. ایشان با اشاره به باز کردن درب های سالن به دلیل سردی هوا و حضور مردم در داخل سالن در حین آماده سازی گروه، گفت: «در سابقه اجرای صحنه ای بنده این کار بی نظیر بوده است و از طرفی با توجه به تاخیر پیش آمده، آماده سازی و اقدامات فوق العاده سریع صدابردار این برنامه آقای شمس را در کمترین زمان یک نوع رکورد شکنی دانست».

 

ایشان همچنین از انرژی مثبت و شور حضار تشکر کرد و گفت:«وقتی به همراه گروه از جلوی درب ورودی رد شدیم و صف طولانی مردم را در این هوای سرد دیدیم، نه تنها خستگی راه از تن مان بیرون شد بلکه انرژی بسیار زیادی گرفتیم». ایشان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مهرانه در آماده سازی و برنامه ریزی برای این کنسرت، آرزوی سلامتی برای همه بیماران مبتلا به سرطان و توفیق روزافزون برای دست اندرکاران مهرانه داشتند.

روابط عمومی مهرانه نیز بر خود وظیفه می داند از تک تک اعضای شورای تامین استان و شهرستان زنجان علی الخصوص فرماندار محترم زنجان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان زنجان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در همکاری و همیاری برگزاری برنامه های فرهنگی اخیر مهرانه در راستای معرفی و اطلاع رسانی فعالیت های مهرانه تقدیر نماید.

و تشکر اصلی از همشهریانی که با حضور خود موجب دلگرمی مان شده و در جهت بهبود فعالیت ها، راهنماییمان کردند. همچنین همه خیرین و فعالان مهرانه که شبانه روز همراه و هم قدم با مهرانه بودند، به ویژه دانشجویان دانشگاه زنجان، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور، خبرنگاران و اصحاب رسانه.

مشاهده تصاویر بیشتر

آخرین اخبار