• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه هم اندیشی اعضای مهرانه با حضرت آیت الله حسینی زنجانی

 
آیت الله سید محمد حسینی زنجانی :
 
استان زنجان همواره پتانسیل انجام کارهای بزرگ را داشته است.
 
در جلسه هم اندیشی اعضای مهرانه با حضرت آیت ا... حسینی زنجانی ،  مدیر عامل مهرانه  گزارش سالیانه فعالیت های انجمن را خدمت ایشان تقدیم کرد. تعداد پرونده های تشکیل یافته از سال گذشته تا کنون، آغاز عملیات عمرانی احداث کلینیک و میزان پیشرفت فیزیکی آن و همچنین هزینه های انجام گرفته در خرید دستگاه رادیوتراپی از اهم مطالب این گزارش بود.
در ادامه آیت ا... سید محمد حسینی زنجانی با بیان این مطلب گفت :  فعالیت های انجمن مهرانه نیز در جهت کمک به بیماران  نیازمند از کارهای بزرگی  است که با همت خیرین نیکوکار استان حرکت رو به رشدی را دارد . ایشان با اشاره به افزایش بیماران و هزینه های آنان اطلاع رسانی فعالیت های مهرانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورتی که مردم از فعالیت های مهرانه به صورت دقیق اطلاع داشته باشند، با توجه به خیرخواهی آنان, حمایت های بیش از پیش شامل حال مهرانه خواهد شد. وی با اشاره به پیشرفت مهرانه در طی این سال ها ,آن را حاصل اعتماد مردم به این انجمن دانست و گفت: نیت های پاک و خداپسندانه اعضای مهرانه را مردم به خوبی شناخته اند و به آن اعتماد می کنند که حاصل آن پیشرفت های حال حاضر مهرانه است.
در این  دیدار طبق پیشنهاد آیت ا... سید  محمد  حسینی مقرر شد مدیر عامل مهرانه در برنامه شب قدر21 ماه رمضان  به ارائه گزارش کار و فعالیت های  مهرانه در مسجد جامع بپردازد .
 
گفتنی است این جلسه طبق سال های گذشته در ماه مبارک رمضان و در  بیت این عالم جلیل القدر برگزار شد .
 
آخرین اخبار