• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بنیان گذاران مهرانه در شبکه اشراق

بنیان گذاران مهرانه در شبکه اشراق

در اولین شب از شب های قدر برنامه "آیدین آی" شبکه اشراق میزبان مهندس وثوق و دکتر مقیمی  بود.
در ابتدای برنامه گزارشی تصویری ازمهرانه  پخش شد. در این گزارش تصویری دکتر مقیمی و مهندس وثوق از ساختمان مرکزی مهرانه بازدید کردند و مهندس وثوق از نحوه اهدا ساختمان مرکزی به مهرانه توضیح داد. در ادامه ی این گزارش نیز بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر (عج) نمایش داده شد که دکتر مقیمی به رسیدگی امور بیماران و هم صحبتی با آنان پرداخت و صحبت های یکی از بیماران مبتلا به سرطان خون  را شنیدیم .مهندس وثوق نیز  با بیماران و همراهانشان  صحبت کرد. به استدیوی شبکه اشراق برگشتیم و مجری برنامه به معرفی مهمانان برنامه و انجمن مهرانه پرداخت. دکتر مقیمی صحبت های خود را با بیان  مشکلات  بیماران و دلیل تاسیس انجمن مهرانه آغاز کرد.مهندس وثوق با تشکر از مردم خیر زنجان ، راجب انجمن مهرانه و عوامل شکل گیری انجمن توضیح داد و با اشاره به منزلت شب های قدر ساخت کلینیک مهرانه را از برکات شب قدر سال 91 و دعای مردم در این شب ها دانست.
سپس با  توضیحی اجمالی درمورد  ساختمان کلینیک مهرانه به استقبال گزارش تصویری بعد رفت.
در این گزارش که پیرامون ساختمان کلینیک در حال ساخت مهرانه بود مهندس وثوق توضیحاتی از قسمت های مختلف کلینیک،بخش رادیوتراپی و مهمانسرا داد.
در ادامه دکتر مقیمی در جواب سوال مجری برنامه در مورد خدمات و پتانسیل کلینیک گفت: تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک در آینده بیشتر خواهد بود و در کنار مراحل درمان بیماران که اولویت اول مهرانه است قسمت پیشگیری و تحقیقات در برنامه کلینیک وجود دارد.
در پایان برنامه مهندس وثوق  و دکتر مقیمی گزارشی از عملکرد های مهرانه و نحوه پذیرش بیماران و خدمات ارائه شده در بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر  داد.
 

آخرین اخبار