• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری همایش ورزش و سرطان توسط کانون خیریۀ مهر دانشگاه زنجان

همایش ورزش و سرطان با حضور ملی‎پوشان ورزشی استان زنجان در روز دوشنبه مورخۀ ٢٢ مهرماه در محل همایش‎های بین‎‏المللی دانشگاه زنجان به همّت کانون خیریه مهر دانشگاه زنجان برگزار شد.
قبل از شروع این همایش جناب آقای مهدی سهرابی (کاپیتان تیم ملی دوچرخه‎سواری) همراه با گروهی از دوچرخه سواران بنام زنجانی از مرکز رادیوتراپی و کلینیک تخصصی سرطان که توسط انجمن خیریه مهرانه در حال احداث می‏باشد، بازدید کردند.
در بازدید از کلینیک تخصصی سرطان جناب آقای محرّمی عضو هیئت امنا و هیئت مدیرۀ انجمن خیریه مهرانه و جناب مهندس وثوق مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه، توضیحاتی را خدمت دوچرخه سواران و رئیس هیئت‏های ورزشی وسایر میهمانانِ بازدید‎کننده بیان فرمودند. شایان ذکر است این مرکزدر زمینی به مساحت حدود دو هکتار و زیر بنای تقریبی چهارده هزار متر مربع در جاده گاوازنگ، روبروی نمایشگاه بین‎المللی کاسپین، در حال تکمیل عملیات عمرانی می‏باشد.
دوچرخه سواران پس از بازدید از کلینیک تخصصی سرطان، با همراهی نیروی انتظامی و اتومبیل‏های خیرین مهرانه به صورت نمادین و به عنوان پیام‎آوران مهر و تندرستی به سمت دانشگاه زنجان رکاب زدند.
هنگام ورود تیم دوچرخه سواران به دانشگاه زنجان، اعضای کانون مهر با استقبال گرمی پذیرای ایشان بودند.در داخل دانشگاه و قبل از ورود به سالن غدیر دانشگاه زنجان خیرین کانون مهر و میهمانان برنامه ابتدا بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه زنجان حاضر شدند و سپس طبق برنامه، همایش ورزش و سرطان در حدود ساعت ۱۰ در سالن غدیر آغاز شد.
در ابتدای همایش و پس از پخش کلیپ فعّالیت‏های کانون مهر، سرکار خانم مهسا زنده دل دبیر کانون مهر دانشگاه زنجان به میهمانان برنامه خوشآمد گفته و با بیان سخنانی رسالت کانون مهر را تشریح نمودند. پس از ایشان از جناب اقای حسن نجاریان مربی تیم ملی کوهنوردی ایران و اولین فاتح ایرانی قلۀ اورست، دعوت شد تا با حضور بر روی سِن، مطالب بسیار جذابی را خدمت حضار بیان نمایند.
در ادامه سرکار خانم دکتر مینوش مقیمی فوق تخصص خون و آنکولوژی با بیان مطالب علمی به تشریح نقش پیشگیرانه و درمانی ورزش، نسبت به بیماری سرطان پرداختند.در پایان همایش جناب مهندس وثوق مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ضمن تقدیر از جناب آقای مهدی سهرابی ( دارندۀ 200 مدال کشوری و 50 مدال آسیایی) ایشان را به عنوان سفیر مهر به حضار معرفی نمودند.
کانون مهر دانشگاه زنجان ضمن تشکر ویژه از نیروی انتظامی استان زنجان به دلیل همکاری بی نظیرشان در مسیر کلینیک تا دانشگاه زنجان، برای همۀ ورزشکاران و هیئت های ورزشی و واحد ورزش انجمن خیریه مهرانه که در برگزاری هر چه بهتر این برنامه تلاش نمودند آرزوی تندرستی و سلامتی می‎نماید.

مشاهده  تصاویر

آخرین اخبار