جلسه تقدیر از عوامل برگزار کننده بازارچه خیریه مهرانه روز شنبه 11 آبان ماه در سالن اجتاعات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.
در ابتدا دکتر مقیمی رییس هیات مدیره مهرانه ضمن خوشامدگویی، برگزاری این چنین بازارچه ای را حاصل تلاش و ثمره همت دانشجویان برشمرد و ابراز امیدواری کرد: مهرانه امید دارد در آینده نیز شاهد حضور پر شور جوانان و علی الخصوص دانشجویان همه دانشگاه های زنجان در امور فرهنگی مهرانه و فعالیت های اجتماعی این چنینی باشد.
پس از ایشان کلیپ گذری بر بازارچه خیریه مهرانه که توسط یکی از دانشجویان علوم پزشکی تهیه شده بود پخش گردید و پس از آن خاتمی مسئول فرهنگی مهرانه به ارائه گزارش و روند برگزاری این بازارچه خیریه پرداخت. وی جمع درآمد 58 میلیون تومانی حاصله از این بازارچه را نشان وجود پتانسیل زنجانی ها در استقبال از این گونه فعالیت های اجتماعی دانست و گفت: پخت، تزئین و فروش بزرگترین کیک زنجان و همچنین برگزاری اولین جشن قلک شکان همزمان با این بازارچه نیز موارد بدیعی هستند که با ابتکار خیرین مهرانه موفق شدیم به همه آنان جامه عمل بپوشانیم. مسئول فرهنگی مهرانه افزود: حضور جوانان و دانشجویان در مهرانه علاوه بر تزریق انرژی مثبت آنان به سایر خیرین مهرانه، باعث می شود تا آینده سازان فردا نیز تحت تاثیرهای مثبت مهرانه قرار بگیرند و در همه شئون زندگی خیرخواهی و نیک اندیشی را سرلوحه کارهای خود بدانند.
در ادامه از دست اندرکاران این بازارچه خیریه تقدیر و تشکر به عمل آمد. بانوان فعال در آشپزخانه مهرانه، دانشجویان، خیرین فعال مهرانه، اتحادیه قنادان، شرکت خطوط لوله نفت زنجان، بستنی پانیذ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تقدیر شدگان این برنامه بودند.