• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جشن اولین سال تاسیس کانون مهر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

جشن اولین سال تاسیس کانون مهر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
 
عصر روز یکشنبه 12 آبان ماه مراسم جشنی به مناسبت اولین سال تاسیس کانون مهر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، با حضور دکتر اسماعیل آذر، در سالن همایش های علامه طباطبایی این دانشگاه برگزار شد. این مراسم که مورد استقبال پرشور دانشجویان قرار گرفت بهانه ای بود برای شناساندن هرچه بیشتر کانون مهر وابسته به انجمن خیریه مهرانه ، به دانشجویان و اساتید که از سرمایه های اصلی و با ارزش مهرانه به شمار می آیند.
دکتر فیروزفر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از تاسیس کانون مهر در دانشگاه، این کانون را از فعال ترین نهادهای دانشجویی در دانشگاه آزاد برشمرد و گفت: فعالیت های کانون مهر در طی یک سال گذشته باعث افزایش روحیه نیکوکاری در دانشجویان گردیده است و امیدوارم این کانون هر چه بیشتر در میان دانشجویان و دانشگاهیان توسعه داشته باشد.
در خلال این مراسم پس از پخش نماهنگی از صحبت های آقای دکتر آذر در همایش گلریزان مهرانه در برج میلاد در شهریور ماه، از ایشان دعوت به سخنرانی شد. وی در ابتدای سخنان خود از مهرانه به عنوان پدیده ای مبارک و بی نظیر یاد کرد که آشنایی با آن موجب مسرت و خوشحالی برای ایشان شده است، خطاب به دانشجویان عنوان کرد: نیکی، کردار نیست، بلکه مقام است و زمانی دارای ارزش خواهد بود که انسان از آنچه که دوست می دارد ببخشد، نه آنچه که دیگر نیازی به آن ندارد. در ادامه ایشان خیرین مهرانه را از مصداق بارز این نیکان دانست و برای مهرانه آرزوی موفقیت کرد. این استاد ادبیات پس در پایان سخنان خود گفت: من از این پس به عنوان سفیر مهرانه فعالیت خواهم کرد و در سفرهای داخل و خارج از کشور همه مخاطبان خودم را با مهرانه و اهداف بلند آن آشنا خواهم کرد. امیدوارم به این وسیله من نیز در زمره مهرانه ای ها قرار بگیرم.
در ادامه مراسم، مشاعره ای بین 4 نفر از دانشجویان داوطلب برگزار و در نهایت به هر کدام دیوان حافظی با امضای استاد آذر به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.
مهندس وثوق مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با قدردانی از زحمات دانشجویان کانون مهر، گوشه هایی از دردهای بیماران مبتلا به سرطان و نیازمندی های آنان را شرح داد و گفت: مهرانه مدعی است هم اکنون در استان، هیچ بیمار مبتلا به سرطان نیازمندی وجود ندارد که تحت پوشش مهرانه نباشد.
این جشن، با اجرای موسیقی زنده توسط گروه ماهور دانشگاه زنجان و همچنین بریدن کیک تولد کانون مهر ادامه یافت. و در پایان نیز لوح تقدیر و تندیس مهرانه به سمیرا قربانی دبیر کانون مهر دانشگاه آزاد، توسط مهندس وثوق و دکتر فیروزفر اهدا و از خدمات یک ساله ایشان تقدیر شد.

مشاهده تصاویر

آخرین اخبار