• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

یاری که یادش همیشه باقیست...

روز پنجشنبه 3بهمن ماه اعضای هیات مدیره مهرانه در منزل مرحوم آقای مهندس خلیل قصابی حاضر شده و ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان یاد آن عزیز را گرامی داشتند.

 

بس بگردید و بگردد روزگار

دل به دنیا درنبندد هوشیار

ای که دستت می‌رسد کاری بکن

پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

نام نیکو گر بماند ز آدمی

به کزو ماند سرای زرنگار

                                                        سعدی

 

فعالیت اجتماعی یکی از وجوه آفرینش انسان هاست چرا که انسان موجودی اجتماعی و حضور در جامعه انسانی لازمه زندگی بشری است. در میان این فعالیت ها برخی از افراد نه تنها برای خود و خانواده شان بلکه برای کل جامعه بشری فایده دارند. ایشان انسان های فرهیخته با روحی پاک و روانی آرام هستند که وجودشان مایه خیر و برکت است. آنان در کنار همتایان خود جمع شده و موسسات و انجمن های خیریه را تشکیل می دهند تا مرهمی بر زخم های جان و دل دردمندان و نیازمندان باشند.

انجمن خیریه مهرانه نیز توسط چنین انسان هایی بنا نهاده شده و با حضور دیگرانی از همین جنس بارور گشته است. مهرانه از آغاز حرکت خود میزبان مهربانانی بوده است که امروز دیگر در میان ما نیستند.

یکی از این عزیزان جناب آقای مهندس خلیل قصابی بود.

وی از اعضای هسته اولیه هیات امنای مهرانه بود که به مدت 2 دوره نیز در هیات مدیره مهرانه مشغول به خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان شد. یکی از اهداف مهم مهرانه، که اکنون در آستانه نیل به آن قرار داریم، احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه بوده است که این عزیز در کمیته فنی و مهندسی مهرانه در امور مربوط احداث و حل مشکلات عمرانی و فنی آن نقشی بی بدیل داشت.

در دی ماه 1392 به دلیل بیماری قلبی مهندس خلیل قصابی از میان ما رفت و انجمن خیریه مهرانه یکی از نیروهای خیر و خدوم خود را از دست داد. اما خدمات و اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه این مرحوم همواره جایگاهی رفیع در نزد اعضای مهرانه خواهد داشت.

اعضای هیات امنا و هیات مدیره مهرانه و همچنین تمامی خیرین واحدهای مختلف مهرانه این ضایعه را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای این مرحوم علو درجات آرزومند است.

 

امید است همه ما مصداق شعر سعدی باشیم و در کار خیر پیش قدم شویم و راهی روشن برای آیندگان به میراث باقی گذاریم.

 

آخرین اخبار