• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید امام جمعه زنجان از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

 

عصر روز جمعه 11 بهمن ماه، به مناسبت هفته مبارزه با بیماری سرطان، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان شهر ضمن بازدیدی از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان موسوی از روند پیشرفت کلینیک و همچنین مشکلات پیش روی آن آگاه شدند.

کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه طی 16ماه از آغاز احداث آن با پیشرفت 40%، به سرعت در حال ساخت می باشد تا با توکل به خدا و همچنین همیاری خیرین و نیکوکاران و همکاری مسئولان تا پایان سال جاری دستگاه رادیوتراپی مستقر و از اردیبهشت ماه سال 93 پذیرای بیماران مبتلا به سرطان باشد.

در این بازدید کمال الدین محرمی، به ارائه پاره ای از مشخصات و توضیحات در مورد بخش رادیوتراپی کلینیک تخصصی سرطان پرداخت و گفت: به زودی شاهد استقرار دستگاه رادیوتراپی در این بخش خواهیم بود. بازدید کنندگان از این مرکز در هوای سرد زمستانی از طبقات مختلف و سایر بخش های در حال احداث کلینیک نیز بازدید به عمل آوردند.

سپس بازدیدکنندگان جهت استماع گزارش مدیرعامل مهرانه در اتاق جلسه کلینیک مهرانه و همچنین نیازهای کلینیک برای بهره برداری حضور به هم رساندند. اصغر وثوق ضمن قدردانی از حسن توجه مسئولان و حضورشان در این بازدید، آن را ایجاد امید در میان خیرین مهرانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسئولانی که امروز در این جلسه غایب هستند نیز در اسرع وقت با حضور در این کلینیک نیازهای اساسی آن و مشکلات زیرساختی را از نزیدک لمس نموده و در جهت مرتفع نمودن آن اقدام نمایند. وی اساسی ترین مشکل را، عدم وجود راه دسترسی مناسب، از جاده گاوازنگ تا محل احداث کلینیک به طول 500متر عنوان کرد و گفت: سایر زیر ساخت های شهری اعم از برق، گاز و آب منتظر احداث این راه هستند که پس آن محل دقیق انشعاب آن ها مشخص و برای تامین زیرساخت های کلینیک اقدام شود. این عضو هیات مدیره مهرانه افزود: مساعدت و همکاری بیشتر مسئولان برای رفع این نیازها ضروری است و امیدواریم قول مهرانه برای راه اندازی در فروردین ماه 93 و پذیرش بیمار در اردیبهشت ماه با همکاری مسئولان شهری بدون تاخیر انجام گیرد.

در ادامه این جلسه آیت الله خاتمی ضمن آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای انجمن خیریه مهرانه و خیرین فعال آن و همچنین آرزوی سلامتی برای همه بیماران علی الخصوص بیماران مبتلا به سرطان، ابراز داشت: اقدامات مهرانه به اندازه ای بزرگ هستند که همیشه پیگیر پیشرفت ها و اخبار فعالیت های این خیریه هستم و برای رفع مشکلات پیش رو و تسهیل امور کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، آن ها پیگیری خواهم نمود و امیدوارم به زودی شاهد کاهش مشکلات بیماران مبتلا به سرطان در مراجعه به تهران باشیم.

در پایان امام جمعه زنجان در گفتگو با دوربین مهرانه گفت: پیشرفت مهرانه از بازدید قبلی من در دی ماه سال 92 شگفت انگیز بوده که نشان از عزم جدی خیرین آن دارد و تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر از اقدامات مهرانه می تواند باعث افزایش بیش از پیش کمک های مردمی به این خیریه شود تا شاهد موفقیت های بیشتر مهرانه باشیم.

 

لینک تصاویر

آخرین اخبار