• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری مجمع عمومی سالیانه مهرانه

روز جمعه 18 بهمن ماه اتاق جلسات کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه میزبان مجمع عمومی سالیانه مهرانه بود.

در ابتدای نشست این مجمع که با حضور اکثریت اعضای هیات امنای مهرانه رسمیت یافته بود، آقای حاج علیرضا ناصری به عنوان رئیس، آقای حاج علی صبا دبیر و آقای حاج خلیل اشرفی منشی جلسه مجمع انتخاب شدند. همچنین با قرائت فاتحه ای از عزیزان درگذشته در طول یک سال گذشته، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

سپس دکتر مینوش مقیمی رئیس هیات مدیره مهرانه ضمن خیرمقدم گویی به لزوم احداث کلینیک اشاره کرد و گفت: عدم حضور دستگاه رادیوتراپی در زنجان باعث طولانی شدن روند درمان و موجب به وجود آمدن مشکلات عدیده معیشتی آنان شده است.

پس از ایشان حاج کمال الدین محرمی مسئول پروژه احداث کلینیک به ارائه گزارش پیشرفت عمرانی کلینیک پرداخت و گفت: طی 15 ماه از آغاز عملیات احداث تا امروز، پیشرفت فیزیکی 40درصدی این پروژه نشان از عزم جدی و همت بالای خیرین مهرانه است.

پس از ایشان مهندس اصغر وثوق مدیرعامل مهرانه به ارائه گزارش عملکرد یک ساله مهرانه پرداخت. کمیته های تخصصی مهرانه که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند را معرفی نموده و همچنین به عملکرد یک ساله آنان پرداخت. وی با اشاره به کمیته تهران، به گزارش مهمانسرای مهرانه در تهران پرداخت و سپس کمیته قلک را نقطه امید و محور حرکت های مشارکت های مردمی عنوان کرد. مدیرعامل مهرانه با اشاره به کمیته منابع انسانی، ساماندهی نیروهای خیر در مهرانه را از اهم فعالیت های این کمیته به شمار آورد و افزود: اکنون بیش از 20هزار مهرانه ای هستیم که با کمک های مالی و معنوی خود به مهرانه بیشترین کمک ها را در پیشرفت مهرانه داشته ایم. وی با اشاره به دفتر سفارشات مناسبتی و نیازهای آن میزان پیشرفت آن را در طول سال گذشته نسبت به دوره قبلی چشم گیر عنوان کرد و گفت: با برآوردن نیاز های این دفتر شاهد پیشرفت های بیش از پیش آن نیز خواهیم بود. در پایان گزارش ایشان به کمیته فرهنگی اشاره داشته و فعالیت های متعدد این کمیته را در راستای اهداف مهرانه دانسته و گفت: کمیته فرهنگی مهرانه به دنبال برند سازی نام و آرم مهرانه است و تا رسیدن به این هدف راه درازی در پیش دارد که فعالان این کمیته با عزمی راسخ به سمت آن حرکت می کنند. وی با تشکر ویژه از دکتر نهاودیان، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، مهندس انصاری استاندار زنجان و دکتر علیمردانی نماینده زنجان در مجلس برای کمک های ویژه به خرید و تحویل دستگاه رادیوتراپی به مهرانه، این حرکت را نقطه عطفی در مسیر درمان سرطان در زنجان عنوان کرد. وی حضور اعضای هیات مدیره در اکثر جلسات آن و همچنین هدایت ها و راهنمایی مشفقانه آنان را چراغ راهی برای پیشرفت کنونی مهرانه عنوان کرد.

ایشان با اشاره به 19میلیارد ریال مابه التفاوت هزینه خرید دستگاه رادیوتراپی، پرداخت آن را به توافق نهایی با هیات امنای ارزی منوط کرده و تقسیط آن را تنها راه پرداخت دانست که مورد تایید همه اعضای حاضر بود.

در پایان گزارشات، حاج جلال بهاریان بازرس هیات مدیره و مسئول مالی مهرانه به ارائه گزارش مالی یک ساله مهرانه منتهی به سال 91 پرداخت که خلاصه آن به پیوست موجود می باشد.

سپس انتخابات بازرسین هیات مدیره برگزار گردیده و اعضای قبلی در سمت خود ابقا شدند. آقای حاج جلال بهاریان، آقای حاج محمدصالح آقایی به عنوان بازرسین اصلی و آقای حاج محسن وثوق به عنوان بازرس علی البدل ابقا شدند.

 

 

آخرین اخبار