• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید ریاست دانشگاه آزاد زنجان از کلینیک مهرانه

بازدید ریاست دانشگاه آزاد زنجان از کلینیک مهرانه

صبح شنبه 3 اسفند ماه، دکتر فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همراه با معاونین این دانشگاه از محل احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید مسئولان پروژه گزارشی از روند ساخت و پیشرفت آن و همچنین لزوم راه اندازی مرکز رادیوتراپی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان توضیحاتی ارائه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تشکر از زحمات انجمن خیریه مهرانه در احداث این کلینیک تخصصی، گفت: پیشرفت فیزیکی 45% طی این مدت کوتاه با مدیریت خیریه ای، در نوع خود بی نظیر است. فیروزفر افزود: البته تلاش های خیرین مهرانه در زمینه های مختلف درمانی، مالی و فرهنگی-اجتماعی نشانگر عزم جدی آنان برای ایجاد بستری مناسب جهت درمان و همچنین رفاه حال بیماران دردمند مبتلا به سرطان است.

در این بازدید آقایان حنیفی معاون آموزشی، عیوض زاده معاون مالی - اداری و قنبری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، رئیس این دانشگاه را همراهی می کردند.

این بازدید به همت کانون مهر دانشگاه آزاد هماهنگ شده بود و در پایان آن فیروزفر ضمن تقدیر از تلاش های دانشجویان عضو کانون مهر، گفت: دانشگاه با تمامی سخت افزار و نرم افزار های موجود آماده همکاری و همیاری بیش از پیش با اقدامات خیرخواهانه این کانون می باشد.

مشاهده تصاویر

آخرین اخبار