• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

عیادت اعضای کانون مهر دانشگاه زنجان از بیماران مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان حضرت ولی‎عصر(عج)

 

در آستانه ی سال 1393، دانشجویان خیّر کانون مهر دانشگاه زنجان با به همراه داشتن سفره هفت سین و نمادهایی از این عید باستانی، از بیماران مبتلا به سرطان بستری در بخش آنکولوژی – هماتولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) عیادت نمودند. این بخش بیمارستانی، در سال 1387 توسط انجمن خیریه مهرانه با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال تجهیز شده است.

دانشجویان ضمن عیادت از بیمارانی که در 12 اتاق بستری شده بودند، به گفتگویی صمیمی با ایشان و همراهانشان پرداختند و برایشان در آستانه نوروز و بهار طبیعت آرزوی سلامتی کرده و از مشکلات و انتظاراتشان از انجمن خیریه مهرانه جویا شدند. در طول این عیادت تعدادی از بیماران و همراهان ایشان ضمن تقدیر از اقدامات انجمن خیریه مهرانه، برای خیرین مهرانه علی الخصوص جوانان و دانشجویان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند. همچنین برخی از آنان با دانشجویان عکس یادگاری نوروز 93 گرفتند.

کانون مهر دانشگاه زنجان در روزهای پایانی سال برای همۀ بیماران،علی الخصوص بیماران بخش آنکولوژی – هماتولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) آرزوی سلامتی داشته و امیدوار است در بهار 93 با راه اندازی فاز اول کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، گامی بلند در جهت درمان این عزیزان دردمند برداشته شود.

مشاهده تصاویر

آخرین اخبار