• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه در مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه پیام نور

مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد.

در برنامه اختتامیه این مسابقات، مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه با حضور در دانشگاه پیام نور زنجان، در مورد مهرانه و خدمات گسترده آن به بیماران مبتلا به سرطان این استان گزارشی ارائه کردند. ایشان ضمن اشاره به 2900 پرونده تشکیل یافته در مهرانه در طی 7 سال فعالیت آن، گفت: بهار 93 برای مهرانه نقطه عطف بسیار بزرگی خواهد بود، چرا که با راه اندازی مرکز رادیوتراپی مهرانه، روند درمان بیماران مبتلا به سرطان که تا حد بسیاری زیادی در این استان ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به هزینه 4میلیارد و 900میلیون تومانی برای خرید این دستگاه گفت: با کمک خیرین بلند همت زنجانی دستگاه رادیوتراپی در محل خود مستقر شده و در بهار 93، پذیرای بیماران دردمند خواهد بود.

در پایان اهدای جوایز این مسابقات، تیم کتاب پارسا از واحد ایجرود توانست به عنوان تیم نخست نائل آید و به همراه سایر برندگان این مسابقات، با اهدا جوایز خود به انجمن خیریه مهرانه، خود را در راستای اهداف خداپسندانه و خیرخواهانه مهرانه قرار دادند.

همچنین با توجه به تشکیل کانون مهر در دانشگاه های مختلف سطح شهر زنجان، رییس دانشگاه پیام نور، پیشنهادی مبنی بر تشکیل کانون مهر دانشگاه پیام نور را ارائه داشت که با استقبال دانشجویان و اساتید این دانشگاه همراه بود.

 

آخرین اخبار