• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست مشترک پروفسور ثبوتی و هیئت مدیره مهرانه با استاندار زنجان

به گزارش خبرنگار مهرانه، پروفسور ثبوتی و اعضای هیات مدیره مهرانه با آقای مهندس انصاری، استاندار زنجان به دیدار و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست مهندس وثوق، مدیر عامل مهرانه، به ارائه گزارش فعالیت ها و عملکردهای مهرانه و پیشرفت های کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه پرداخت.

وی در ادامه به برخی از مشکلات مربوط به کلینیک اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش کمیته فنی و مهندسی مهرانه، در بهار 93 میزبان بیماران مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه باشیم، که این امر نیازمند تجهیز زیرساخت های شهری است. ایشان با اشاره به مساعدت مهندس انصاری جهت پیگیری ایجاد راه دسترسی آسفالته به این کلینیک، افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی، کماکان مشکل عدم وجود راه دسترسی مناسب اصلی ترین مشکل این کلینیک محسوب می شود. از طرفی تمامی زیر ساخت های شهری اعم از انشعابات گاز و برق، پس از مشخص شدن سطح تمام شده این راه و محدوده آن به فاز عملیاتی خواهند رسید. سپس ایشان از استاندار درخواست مساعدت بیشتر برای تکمیل راه دسترسی کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه را ارائه کرد.

گفتنی است مهندس انصاری، پیش از این در جریان فعالیت های انجمن خیریه مهرانه قرار داشتند و در نشست مهر ماه 92 با هیئت مدیره ی مهرانه در خصوص مسائل مربوط به ساخت و بهره برداری و پیگیری مشکلات کلینیک به بحث و تبادل نظر پرداخته بودند.

در ادامه ی این دیدار استاندار زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و سایر خیرین مهرانه در انجام این کار بزرگ خداپسندانه و خیرخواهانه، قول حمایت همه جانبه و پیگیری مشکلات زیرساختی کلینیک را داد.

آخرین اخبار