• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تاسیس کانون مهرانه در دانشگاه علوم پایه

تاسیس کانون مهرانه در دانشگاه علوم پایه

مراسم افتتاح کانون مهرانه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پایه و تحصیلات تکمیلی روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 93 در محل دانشگاه علوم پایه برگزار شد.

در آغاز پس از خیر مقدم دکتر خالصی فر ریاست محترم دانشگاه علوم پایه و پخش کلیپ کوتاه معرفی انجمن مهرانه، جناب پروفسور ثبوتی درباره تاریخچه شکل گیری مهرانه و فعالیت های آن به صورت کلی مطالبی را به اطلاع حاضرین رساندند. در ادامه کلیپ کوتاهی در ارتباط با کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه واقع در جاده گاوازنگ و دستگاه رادیوتراپی که به تازگی در کلینیک مستقر شده پخش شد.

در این مراسم مدیرعامل مهرانه به معرفی انجمن و نیز ساختار و اهداف آن پرداخته و با بیان اینکه حرکت مهرانه همواره حرکتی رو به رشد است، گزارشی مختصر از عملکرد مهرانه را ارائه نمودند. مهندس گرانمایه نیز در خصوص افرادی که در کلینیک مهرانه مشغول به کار خواهند بود توضیحاتی را ارائه نمودند.

در پایان این مراسم که با هدف تاسیس کانون مهرانه در دانشگاه علوم پایه و آشنا کردن گام به گام دانشجویان با فعالیت های انجمن خیریه مهرانه و کمیته های مختلف آن که با حضور هیأت مدیره برگزار شد با تقدیم نشان مهرانه به دکتر خالصی فر، ایشان نیز به عضویت افتخاری انجمن مهرانه درآمدند.

آخرین اخبار