• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کنسرت خیریه مهرانه با اجرای استاد حسین علیزاده و گروه هم آوایان

طی سفر استاد حسین علیزاده با دعوت انجمن خیریه مهرانه به  زنجان، و پس از بازدید از کلینیک تخصصی در حال ساخت این انجمن و شرکت در نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران، برای اجرای کنسرت به سالن غدیر دانشگاه زنجان رفتند.
سومین سال تاسیس کانون مهر دانشگاه زنجان، فرصتی شد تا خیرین جوان مهرانه میزبان بزرگمرد موسیقی ایران باشند.
این برنامه که در طی دو سانس در سالن این دانشگاه با ظرفیت 800 نفر برگزار شد؛ با کلامی چند از کلام الله مجید که برهان نیکی و نیک ورزی بود آغاز شد و در ادامه کلیپی خلاصه از 3 سال فعالیت جوانان این کانون در راستای فعالیت 7 ساله انجمن مهرانه نمایش داده شد و سپس خانم مهسا زنده دل، دبیر این کانون، به روی سن رفت و ضمن خوش آمدگویی به حضار و گروه هم آوایان، گفت: "گردهمایی مهر دانشجویان در کانون مهر طی این سه سال و تمرین خود گذشتگی جوانان در کنار هم  و تلاش برای نشر فرهنگ نوع  دوستی در دانشگاه و جامعه، هماورد شگفتی بود که همه ما را ساخت".
سپس با روایتی از سخنان استاد حسین علیزاده توسط مجری برنامه، با تشویق حضار استاد و گروه هم آوایان، بخش اول را به عنوان اولین یادواره زنده یاد محمدرضا لطفی بعد از درگذشتش معرفی کرده، بر روی سن آمدند. حسین علیزاده ضمن یادی از این دوست دیرینه خود از مردم خواست که 1 دقیقه ایستاده برای احترام به خدمات فرهنگی لطفی سکوت کنند. بعد از این ادای احترام نمادین به زنده یاده لطفی به اجرای ساز و آوازی در مایه بیات ترک پرداختند.
در بخش دوم برنامه، استاد حسین علیزاده به همراه گروه کامل هم آوایان بر روی سن آمده با اجرای قطعاتی با اشعار کلاسیک و معاصر فارسی, در میان سکوت و صمیمت حاکم در سالن عطر عشق و امید و جوشش را طنین انداز شد؛ که در پایان اجرا با تشویق و شوق وصف ناشدنی حضار روبه رو شد.
در ادامه این برنامه نیک بنیان، مهندس اصغر وثوق بنیانگذار و مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه بر روی سن آمد و ضمن تشکر از استاد علیزاده به شرحی از مهرانه و درد بیماران پرداخت و همراه با دکتر مینوش مقیمی دیگر بنیانگذار انجمن خیریه مهرانه، استاد حسین علیزاده را به عنوان "سفیر مهر" معرفی کردند؛ که با شادی خیرین و مردم همراه شد.
در پایان استاد علیزاده اولین آهنگ سفیر مهر را در سالن اجرا کرد تا حسن ختام برنامه اولین نغمه سفیر مهر باشد که با شعری از حافظ و صدای محمد معتمدی و نوازندگان گروه همراه شد.
 
بازتاب اخبار :
 
 
 
 
آخرین اخبار