• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فرزندان مرحوم مهدوی یادآور مهر پدر

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین بخش های کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، بخش مهمانسرای آن می باشد. با توجه به تجربه موفق و بی نظیر انجمن خیریه مهرانه در راه اندازی، تجهیز و مدیریت مهمانسرای تهران توسط خیرین تهرانی برای اسکان بیماران مبتلا به سرطان که جهت ادامه درمان به تهران مراجعه می نمایند، از ابتدای اقدام به ساخت کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، وجود مرکز رفاهی برای تامین اسکان بیمارانی که از شهرستان های اطراف زنجان برای درمان مراجعه خواهند نمود، ضروری به نظر می رسید.

لذا در داخل مجموعه کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، مرکز رفاهی و اسکان بیماران، توسط فرزندان مرحوم مهدوی، از خیرین مهرانه در حال احداث می باشد که تمامی مراحل ساخت آن توسط این خانواده فرهمند انجام می گیرد.

روز سه شنبه 27 خردادماه93،مهندس وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه، ضمن بازدید از این بخش و بررسی روند پیشرفت آن، ابراز امیدواری نمود که همزمان با افتتاح فاز اول کلینیک، بخش مهمانسرا نیز آماده پذیرایی از بیماران مراجعه کننده از شهرستان ها و استان های همجوار شود. ایشان با یادآوری زحمات زنده یاد مهدوی، ایشان و خانواده بزرگوارشان را از یاوران مهرانه دانسته و شادی روح آن مرحوم و سلامتی و طول عمر با برکت خانواده ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

آخرین اخبار