• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید نمایندگان انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور از مرکز رادیوتراپی مهرانه

در مراسم بازدید نمایندگان انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور، که روز 30 خرداد ماه با حضور آقای میکائیل نظری، نایب رئیس انجمن  صنفی راهنمایان گردشگری تبریز و اعضای این انجمن انجام شد، تنی چند از اعضا و خیرین مهرانه همگام با این گروه ، از بخشهای مختلف کلینیک تخصصی سرطان شناسی مهرانه دیدار کردند.

در این مراسم آقای خاتمی دبیر کمیته فرهنگی مهرانه با  توضیح اینکه بیش از 60 درصد بیماران مبتلا به سرطان در روند درمانی خود نیازمند استفاده از دستگاه رادیوتراپی می باشند اهمیت خرید این دستگاه و وجود کلینیک تخصصی در استان را یادآورشده و گفتند تاکنون تمامی هزینه ها از سوی خیرین تامین گشته است.

در ادامه آقای گرانمایه نایب رئیس هیئت مدیره انجمن مهرانه افزودند: این مجموعه با این تجهیزات و در این مختصات برای اولین بار در ایران ساخته شده و یک مجموعه کامل تشخیص-درمانی و آموزشی می باشد. ضمن اینکه مجموعه به گونه ای طراحی شده است که نیازهای بیماران مراجعه کننده در تمامی مراحل از تشخیص تا درمان کامل، در داخل همین مجموعه تامین خواهد شد. ایشان با تاکید بر اهمیت بخش آموزشی کلینیک گفتند: با آگاهی و اطلاع رسانی می توان تا حد زیادی از بروز بیماری سرطان جلوگیری و با آن را در مراحل اولیه متوقف کرد.

ایشان در ادامه در پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان افزودند: دستگاهها و تجهیزات خریداره شده همگی از بهترین نوع دستگاه های موجود در دنیا و از معتبرترین کارخانه ها خریداری شده و تمامی هزینه ها تا کنون بطور کامل از محل جمع آوری کمک های مردمی و یاری خیرین مهرانه تامین گشته است.

در این مراسم آقای خاتمی توضیحاتی در خصوص فعالیت کانون های مهر دانشگاه های سراسری، آزاد،علوم پزشکی و مرکز تحصیلات تکمیلی استان زنجان ارائه داده و گفتند این کانون ها فعالیت های خود را از کارهای ساده تبلیغاتی و جمع آوری کمک های مردمی توسط دانشجویان در دانشگاه ها آغاز کردند و به تدریج با افزایش فعالیت ها ،امروزه کانون های مهر از ستون های اصلی و بسیار فعال مهرانه و محلی برای بروز و ظهور توانمندی های دانشجویان می باشند. در حال حاضر درحدود دوهزار دانشجو در مهرانه فعالیت میکنند که تنها حدود100 نفر از آنان زنجانی و مابقی ازسایر استانها میباشند، و همین نقطه عطفی برای گسترش فعالیت های مهرانه بوده که نتیجه آن تاسیس انجمن های مشابه در سایر استانها از جمله اردبیل بوده است.

در این مراسم آقای نظری نایب رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گردشگری تبریز نیز مبلغی را به انجمن مهرانه اهدا کردند و رئیس هیئت مدیره صنف گردشگری با تاکید براینکه روحیه خیری در راستای حس میهن پرستی و عشق به همنوع به عرصه ظهور میرسد گفتند: آنچه که طی سفر دوروزه خود به زنجان دیدند  باعث شگفتی و ایجاد احساس شعف و غرور در آنان شده و افتخار میکنند که در میهن عزیزشان ایران، شاهد چنین اقدامات خیرخواهانه ای به دست مردم فهیم هستند.

در پایان این مراسم گردشگران انجمن صنفی با آرزوی موفقیت برای انجمن مهرانه اقدامات این انجمن ا قابل تقدیر وستایش دانسته و گفتند: باتوجه به اینکه این گروه دائما در حال سفر به اقصی نقاط ایران هستند میتوانند پیغام برانی برای گسترش اخبار مربوط به فعالیت ها وآشنا کردن مردم در سایر نقاط کشور با اقدامات خیرین انجمن  مهرانه و تقویت روحیه خیری در میان مردم باشند.

آخرین اخبار