• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شرح احوال مهرانه با وزیر بهداشت

طی دیدار مهندس وثوق و آقای دکتر علیمردانی – نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی – با وزیر محترم بهداشت، شرحی از پیشرفت ها و نیازمندی های مهرانه در ساخت کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، به خدمت ایشان ابراز شد.

وزیر محترم بهداشت که در اسفند 92 از کلینیک در حال ساخت مهرانه دیدار کرده بودند، طی این نشست که در تاریخ 9تیرماه صورت گرفت، در جریان پیشرفت عملکرد ساخت این مرکز تشخیصی- درمانی طی ماه های آتی قرار گرفتند.

مهندس وثوق ضمن اعلام خبر نصب دستگاه رادیوتراپی در کلینیک مهرانه در بهار 93، ابراز داشتند:

فاز اول مرکز رادیوتراپی به مراحل پایانی ساختمانی رسیده است (با پیشرفت 95٪) که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از دستگاه و پذیرش بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در این مرکز خواهیم بود. بنیانگذار مهرانه همچنین در ادامه افزود: نصب مکانیکی دستگاه به پایان رسیده است و مراحل نصب الکترونیکی آن نیز در حال اتمام است.

دکتر هاشمی ضمن تشکر از بنیانگذاران و خیرین مهرانه و تبریک به مدیریت نوین این مجموعه، ابراز داشتند : افتتاح مرکز رادیوتراپی مهرانه، تحولی مهم در زمینه پیشگیری، شناخت و درمان سرطان در سطح کشور و استان زنجان به نظر می آید. و در پایان نیز از آقای دکتر علیمردانی برای فراهم آوردن این دیدار و نشست تشکر کردند.

آخرین اخبار