• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست تخصصی جمعی از پزشکان و خیرین مهرانه

روز 13 تیرماه 93 گروهی متشکل از: دکتر قزلباش معاونت درمان، دکتر جمشیدی رئیس بیمارستان آیت الله موسوی و دکتر قائمی مدیر درمان ، دکتر غفاری، آقای بنی آدم و مهندس امینی از محل کلینیک مهرانه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر مقیمی با توضیح این مطلب که در حال حاضر مهرانه بسیاری از بیماران خارج از شهر زنجان و شهرستان های مجاور را تحت پوشش دارد گفتند: امید است با توجه به وسعت کار و نیازمندی استانهای مجاور، پس از افتتاح کلینیک  مهرانه ، بیماران  سایر استانها نیز تحت پوشش و استفاده از خدمات کلینیک قرار بگیرند.

آقای گرانمایه نیز با توضیح این مطلب که در مجموعه حاضر، تمامی امکانات رفاهی جهت تسهیل مراحل تشخیص و درمان بیماران پیش بینی شده است گفتند مهمانسرای کلینیک که طراحی آن در قالب هتل 4 ستاره و با امکانات رفاهی کامل ساخته شده تا حد امکان از هزینه ها و نگرانی های بیماران خواهد کاست.

در این مراسم ضمن اینکه از برخی خیرین مانند مرحوم مهدوی و فرزندان ایشان و خانم اسلامی که هر کدام به تنهایی هزینه های  ساخت بخشی از کلینیک را به عهده گرفته اند یاد شد بار دیگر تاکید شد که مهرانه تمامی این فعالیت ها را مرهون کمک های کم و زیاد خیرین استان است که هر کدام در وسع خود، از سنگینی بار این پروژه عظیم کاسته اند.

در نشستی که پس از این بازدید انجام شد دکتر غفاری گفتند: در حال حاضر با توجه به جمعیت ونیاز کشور چیزی در حدود 600 کلینیک مشابه مهرانه در کل ایران نیاز است و طراحی چنین پروژه ای بسیار قابل تقدیر و ارزنده است. ایشان در ادامه گفتند: باید تدابیری اندیشیده شود که پس از راه اندازی کلینیک جهت تسهیل در ساماندهی و پوشش بیماران ،از خیرین دعوت به همکاری شود تا هزینه های بیماران را بصورت ماهانه تقبل کنند.

در ادامه این نشست نقاط قوت و ضعف پروژه با حضور پزشکان و متخصصین بررسی و راهکارهای لازم ارائه گشت.

و در پایان،  گروه بازدید کننده تلاش مهرانه در جهت راه اندازی کلینیک و رفع نیاز بیماران را بسیار مقدس و مایه مباهات استان زنجان دانسته و گفتند: طراحی و مدیریت چنین پروژه عظیمی بسیار دشوار است و مهرانه توانسته در مدت کوتاه چند سال با تکیه بر کمک های مردمی در کنار فعالیت های همیشگی خود، این پروژه را نیز مدیریت کرده و به سرانجام برساند و بار عظیمی از مشکلات بیماران استان را بکاهد.

آخرین اخبار