• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بنیانگذاران مهرانه، مهمان اولین نشست مشورتی صائین قلعه.

 

یاوران مهرانه ای صائین قلعه اولین نشست شورای مشورتی این واحد را در تاریخ  16/04/93 در سالن کتابخانه عمومی شهید مطهری این شهر برگزار کردند.

در این نشست که با کلامی چند از کلام اله مجید و پخش سرود ملی ایران همراه بود، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس و مدیر عامل و مسئول امور شهرستانهای مهرانه حضور داشتند ، در ابتدا مهندس وثوق، توضیحاتی در مورد ساختار و پیکره هفت ساله مهرانه ارائه دادند و از اجرای رسالت و بزرگی این انجمن که یاری بیماران مبتلا به سرطان می باشد سخن گفتند و در همین راستا این انجمن اقدام به ساخت مرکز تشخیصی درمانی کرده است تا شرایط درمانی بهتری را برای بیماران فراهم سازد. سپس دکتر مقیمی ابراز داشتند اهمیت آموزش و تشخیص به موقع این بیماری در کاهش ابتلا به سرطان بسیار حائز اهمیت می باشد.

در ادامه این نشست حاج آقا جواهریان ،مسئول امور شهرستانهای مهرانه، در رابطه با چگونگی تشکیل دفاتر مهرانه در شهرستانهای زنجان، از جمله صائین قلعه مطالبی بیان داشتند و همچنین در رابطه با وظایف شورای مشورتی و نیز اعضای منتخب هیئت اجرایی این واحد توضیحاتی ارائه کردند.

سپس بعد از ضیافت و اقامه نماز، این نشست مجددا با حضور روزه داران خیر ادامه یافت و مهندس گرانمایه نائب رئیس هیئت مدیره مهرانه و دکتر مقیمی به سوالات حضار در رابطه با ساخت و تجهیز کیلینیک عظیم مهرانه و همچنین سوالاتی در رابطه با اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان، پاسخ گفتند.

این نشست پر برکت که در شبکه استانی زنجان نیز جزء پوشش خبری کوتاه قرار گرفت در ساعت 11:30 شب پایان یافت.

آخرین اخبار