• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

درهای مهر الهی به روی دستهای نیاز من و تو باز است، مبادا که طلب نکنی آنچه در دل داری...

باز هم رمضانی دیگر و شبهای قدری دیگر..

امسال هم برای چندمین سال متوالی، انجمن مهرانه همزمان با مردم شریف استان زنجان، با برپایی ایستگاه هایی در مساجد و تکایا، به گرامیداشت ایام شهادت حضرت علی(ع) و برگزاری شبهای پربرکت قدر پرداخت.

در شب 19 ماه مبارک رمضان مهرانه نیز به جمع مؤمنان حاضر در حسینیه اعظم زنجان پیوسته و به توزیع قلک ها و معرفی این انجمن به مردم خیر پرداخت. مهندس وثوق، مدیر عامل انجمن مهرانه با حضور در این مراسم ضمن عرض ادب به حضار و تشکر از آقای غم پرور بابت تسهیل در انجام امور مربوط به استقرار ایستگاههای مهرانه در این مراسم، خطاب به حضار عنوان نمودند: بیماری سرطان به هیچ عنوان به معنای مرگ نیست ولی برای زندگی مخاطره آمیز است.کسی که به سرطان مبتلا می شود دوشادوش مرگ حرکت می کند و در بین عامه مردم این بیماری به عنوان بیماری ای لاعلاج شناخته می شود.

اما انجمن خیریه مهرانه افتخار دارد که با 8 سال فعالیت مستمر توانسته است قدم های مهمی در مقابله با سرطان بردارد و هم اکنون  مانند دسته بزرگ حسینیه اعظم که در کشور نمونه و بی نظیر است انجمن خیریه مهرانه نیز هم به همان درجه رسیده است. این انجمن با حضور 40 هزار نفر خیر  به 3100 نفر بیمار مبتلا به سرطان یاری می رساند و به پشتوانگی خیرین و ارائه خدمات صادقانه و مهم توانسته اعتماد حسینیه اعظم زنجان و و مردم شریف استان را جلب کند.

مهندس وثوق با بیان این مطلب که قبل از تاسیس مهرانه و فعالیت های آن ، تختی برای بستری بیماران مبتلا به سرطان نبود اما امروزه 48 تخت و دستگاه هایی برای انجام امور بیماران موجود است ، یاد آوری نمودند که: هم اکنون مهرانه یک مهمانسرا در تهران دارد و سال گذشته حدود 6200 نفر مهمان از زنجان در آنجا پذیرش شده اند.

همچنین هم اکنون مهرانه کلینیکی فوق تخصصی را در دست ساخت دارد که با خرید، نصب و راه اندازی دستگاه رادیوتراپی پیشرفته با هزینه ای بالغ بر 4میلیارد و 900 میلیون تومان ، به زودی رسما آغاز به کار خواهد کرد و با بهره برداری از فاز دوم کلینیک، زنجان به قطب درمان ، پیشگیری و تحقیقات سرطان کشور تبدیل خواهد شد.

ایشان در ادامه با بیان دردهای ناشی از این بیماری از زبان یکی از بیماران گفتند : " کاش دیگران بدانند خیلی درد چقدر می شود "

مهندس وثوق در پایان صحبتهای خود عنوان کردند: مرگ مسئله ای است که به سراغ همه خواهد آمد اما چیزی که مهم است این است که مبادا زمان مرگ فرا برسد و ما کار خیری انجام نداده باشیم و قدمی برای کارهای خیر و نیک برنداشته باشیم و در پایان عمر خود حسرت روزهای گذشته را بخوریم.

در پایان برای بیماران آرزوی سلامتی و عافیت کرده و از مردم نیک اندیش و مهرورز استان زنجان خواستند در این شبهای پربرکت برای شفای تمام بیماران دعا کنند.

 

تصاویر بیشتر...

 

آخرین اخبار