• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه خیر نمونه و مادر معنوی خود مرحومه ربابه صادقی را از دست داد.

انا لله و انا الیه راجعون

الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِینَةُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا

مال و فرزندان آرایش زندگی دنیایی اند; ولی کارهای ماندنی شایسته در پیشگاه پروردگارت پاداشی بهتر دارند و امید داشتن به آنها نیکوتر است.

******

مادرم از امروز راحت باش ، اگر رنجی بود همه مربوط به دنیای خاکی بود

بی شک خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم رباب صادقی (رحمه اله علیها) برای خدمتگزاران انجمن خیریه مهرانه  درد ناک و تأسف بار است . شادروان حاجیه خانم صادقی یکی از پیشگامان ایثار در میان جمع خیرین مهرانه بود . او با انجام عمل صالح خود ، الگویی برای همه یاوران انجمن بشمار می آمد.

خانم صادقی جزو اولین کسانی بود که تمام دارایی و مایملک خود را که یک باب منزل 50متری بود به انجمن مهرانه اهدا کردند . او با برداشت چنین گام خطیری که نشان از ایمان قوی و توفیق الهی و پشتوانه محکم اعتقادی ، طلایه دار یاورانی شد که گام در راه او گذاشتند.

 انجمن خیریه مهرانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ماجده سعیده ، ضایعه فقدان وی را ابتدا به خیرین مهرانه و نیز به تمام خدمتگزارانی که دل در گرو مددکاری و عشق به  همنوع و دستگیری  از نیازمندان و بیماران مبتلا به سرطان دارند تعزیت و تسلیت می گوید.

 توفیق وافر الهی شامل حال این نمونه ایثار و اسوه فدا کاری که تا آن سوی مرزهای ناپیدای معنویات تا قرب الی الله کشید و نامش زبانزد خاص و عام و شد . او سعادتمند شد چرا که تمام یاوران انجمن مهرانه به حالش غبطه می خورند و سرنوشت خوش فرجام او را رشک می برند و امید دارند که به او تأسی جویند .

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از درگاه حضرت حق برای آن فقیده سعیده مغفرت واسعه و علو درجات و به تمام دوستداران آن مرحومه صبر و شکیبایی مسئلت مینماید.

 

روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه)

آخرین اخبار