• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خبرنامه مهرانه در جمع "اوراق بهادار"

مهرانه طی عمر 8 ساله خود همواره در تلاش بوده است تا با استفاده از ابزارهای فرهنگی چون "خبرنامه" نقشی مثمر ثمر درمعرفی بیماری سرطان و پیشگیری آن ایفا کند و نشریه مهرانه از بهار 86 به صورت درون سازمانی شروع به معرفی فعالیت این انجمن خیریه در سطح استان کرده است.

امسال با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی 93-94 ، نمایشگاه کتاب و مطبوعات از 8 تا 12 شهریورماه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار شد. در ابن نمایشگاه که بخشی از آن به روزنامه های استان اختصاص داشت،خبرنامه مهرانه نیز به عنوان واحد خبری مستقل در کنار سایر واحد های خبری استان و کشور غرفه ایی را بخود اختصاص داد، که این غرفه طی مدت زمان این نمایشگاه فرهنگی توسط خیرین این واحد اداره شد. در طول برپایی نمایشگاه، مراجعه کنندگان از نزدیک با خیرین و فعالان واحد نشریه مهرانه آشنا شده و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند و همچنین در این مدت، خیرین پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان در خصوص اهداف، رویکرد و اقدامات مهرانه بودند.

غرفه خبرنامه مهرانه طی این دوره نمایشگاه میزبان مهمانانی چون : حاج آقا خاتمی امام جمعه محترم زنجان، فرماندار شهر ابهر ، نویسندگان جریده های مختلف زنجان و همچنین خیر های پیشکسوت خود بود، که با حضور خود گرمی بخش دل های خیرین این واحد گشتند و همچنین مردم خییری که با عشق و محبتی خاص مهرانه را یاری کردند و آنرا از خود می دانستند.

در آخرین روز برپایی نمایشگاه، مسئولین سایر غرفه ها ضمن دیدار و گفت و گو با خیرین این واحد امادگی خود را برای هرگونه همکاری و تبادل فرهنگی با این واحد خبری اعلام کردند .

تصاویر بیشتر...

آخرین اخبار