• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جشن مهر و مهربانی‎

به مناسبت اولین سالگرد تاسیس کانون مهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان امروز یکشنبه 20 مهرماه 93 جشنی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.در ادامه آقای دکتر رجایی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان طی بیاناتی ضمن تبریک دهه ولایت به مهرانه ای ها و دانشجویان خیر مقدم گفتند. و اضافه نمودند با بازدیدی از کلینیک صورت گرفت و درجریان برخی از فعالیتهای این مجموعه و گستردگی آن قرار گرفتند.رجایی در ادامه خاطر نشان کردند: که در هنگام بازدید از کلینیک بسیار متعجب شدم که چطور تمامی این برنمه ها و کارها بصورت خودجوش انجام میگیردو مهرانه در این زمان کوتاه با کمک های مردمی چنین فعالیت های چشمگیری انجام داده است که این فعالیت ها نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان هم یک کار ستودنی است. وی افزود:سرطان یک بیماری خاص است که امروزه راه های پیشگیری و درمان آن زمینه بهتری پیدا کرده است و بیماران باید از دو بعد درمان فیزیکی و روحی و روانی حمایت شوند.ونیز وظیفه همه ماست به این بیماران کمک کرده و دیدگاهمان را نسبت به آن تغییر دهیم.در نتیجه مشکل عمده بیماران مبتلا به سرطان مسئله مالی و روحی است.

دکتر رجایی در پایان گفتمان خود از تمام یاوران کانون مهر تقدیر و تشکر کرده و قول مساعدتهای لازم را که دانشگاه آزاد در حد بضاعت خود در امور خیرخواهانه دارد آنها از هیچ کمکی فرو گذاری نخواهد کرد.

در ادامه برنامه آقای مهندس وثوق ، مدیر عامل مهرانه طی سخنانی عید غدیر خم را به تمام دانشجویان تبریک گفتندو اضافه کردند که تلاش مهرانه برای الگوی کشوری شدن بوده و مهرانه کار با کیفیت را نه تنها از مسیر پول بلکه با بکارگیری از تفکر خبرگان و اندیشمندان جامعه پیش می برد و در این راه از افراد خبره و شهیر در عرصه های گوناگون نظیر هنرمندان ، ورزشکاران ، فعالان اقتصادی و سایر افراد توانمند جامعه استفاده می کند.ایشان افزودند : اما بی شک شاه بیت فعالیت های مهرانه احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیو تراپی می باشد و آن را هدیه ای برای استان زنجان و ایران عزیز تقدیم می نماییم. مهندس وثوق افزود که فاز دوم کلینیک نهایتا تا سه سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید و مشخصه کلینیک مهرانه این است که وارد بخش تحقیقات ، پیشگیری و درمان نیز خواهد شد.

تصاویر بیشتر...

 

آخرین اخبار