• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از کلینیک مهرانه

صبح روز 25 مهرماه 93، جمعی از هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با همراهی مدیرعامل مهرانه  به بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه پرداختند. در این بازدید مهندس وثوق با ارائه توضیحاتی در خصوص نیاز استان به وجود این کلینیک و تقدیر از روحیه خیرخواهی و نوعدوستی مردم زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی گفتند: مهرانه در راستای سه هدف عظیم یعنی: تحقیقات، پیشگیری و درمان بیماری سرطان عمل میکند.

ایشان افزودند : این کلینیک ، نماد اصلی خیرخواهی مردم شریف استان و بیانگر صرف تمامی کمکهای مردمی در همین راستاست که در سایه حسن اعتماد خیرین بزرگوار شکل گرفته و با توجه به نیاز کلینیک به خرید دستگاه رادیوتراپی دوم ، امید می رود این هدف نیر تحقق یابد. آقای وثوق با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان توانسته در سایه معنویت و عشق به حسین بن علی (ع) ، زنجان را به تمامی دنیا بشناساند ، گفتند: امیدواریم نام "مهرانه" نیز زیر پرچم امام حسین (ع) بتواند به هم شهریان و هم وطنان خدمت رسانی کند.

در ادامه آقای بهاریان گفتند: تمام اعتبار و اعتماد هر انجمن خیریه ای به شفافیت مالی آن بستگی دارد و مهرانه با افتخار اعلام میدارد که تا کنون توانسته با بهره گیری از جدیدترین نرم افزارها و بهترین افراد در زمینه مالی بهره گرفته و اعتماد خیرین بزرگوار را جلب نماید.

در پایان آقای غم پرور رئیس هیت امنای حسینیه اعظم نیز از طرف هیت امنا ضمن تشکر از عوامل و خیرین مهرانه  گفتند : مهرانه و حسینه اعظم هر دو حرکت های کاملا  اعتقادی و بومی زنجان می باشند. بنابراین باید همواره ارزش چنین افتخاری برای زنجانی ها است و مردم زنجان هرجا که اعتماد کامل داشته باشند حمایت حداکثری هم انجام می دهند .ایشان افزوده اند  پیشرفت این پروژه در طی 2 سال اخیر کم سابقه بوده است .رئیس هیئت امنای حسینیه در انتهای صحبتهای خود ضمن آمادگی حسینیه اعظم جهت کمک به مهرانه و بیماران مبتلا به سرطان سلامتی بیماران  وشفای عاجل آنها را  از خداوند منان خواستار شدند.

 


آخرین اخبار