• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتتاحیه دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده

روز جمعه، نهم آذر ماه 1393 طی مراسمی ،دفتر مهرانه شهرستان خدابنده افتتاح گردید.

در این مراسم آقایان، دکتر بیگدلی،حاج آقا عبدی، مسئولین، اهالی، معتمدین و خیرین شهرستان خدابنده به همراه آقایان مهندس وثوق، خاتمی،حبیبی از مرکز مهرانه زنجان حضور داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی آغاز شد. در ابتدای مراسم دکتر بیگدلی با معرفی آقای مهندس وثوق و مهرانه و شروع به کار دفتر مهرانه خدابنده، هدف این دفتر را در مورد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در میان مردم جهت کاهش سرطان و تحت پوشش قرار دادن تمامی بیماران مبتلا به سرطان دانست.

در ادامه مراسم مهندس وثوق، درباره مبانی فکری و عقیدتی مهرانه که بر اساس کلام خدا  بر پایه اعتقادات بشر دوستانه می باشد، توضیحاتی دادند.

    

از دیگر مطالب بیان شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شروع به کار مهرانه در حوزه کمک به بیماران مبتلا به سرطان از آذر ماه 1385 می باشد. لازم به ذکر است، در راس هیئت امنا مهرانه زنجان جناب آقای پروفسور ثبوتی و آیت الله حسینی زنجانی و دکتر نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهور) می باشد. فعالیت های مهرانه در راستای تحت پوشش قرار دادن بیماران مبتلا به سرطان به تعداد 3300 بیمار از سراسر استان می باشد. راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان ولیعصر و ساخت مجموعه مستقل درمانی مهرانه و همچنین خرید دستگاه های رادیو تراپی و افتتاح کلینیک در تاریخ 23 آبان 1393از دستاوردهای مهرانه است.

    

در پایان مراسم، اسامی هیئت اجرائی دفتر مهرانه خدابنده مشخص شد.

لازم به ذکر است که این دفتر شامل یک مهمانسرا برای اسکان مراجعه کنندگان نیز می باشد.

آخرین اخبار