• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیر کل دیوان محاسبات :" خود را عضو افتخاری مهرانه میدانم"

 در  16 بهمن ماه 93 کلینیک مهرانه میزبان اعضای محترم دیوان محاسبات بود. در این بازدید که با همراهی آقای گرانمایه صورت گرفت ، ایشان مهمانان را با بخش های مختلف کلینیک، اتاق ها و دستگاه ها آشنا کرده و توضیحات لازم در خصوص میزان کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و همچنین هزینه های صورت گرفته برای ساخت و تجهیز کلینیک را ارائه دادند.

ایشان همچنین گفتند که این کلینیک تا به امروز پذیرای 181 بیمار بوده که 90 نفر از آنها ترخیص شده و باقیمانده در حال طی مراحل درمانی هستند.

پس از این بازدید، نشستی در اتاق کنفرانس کلینیک برگزار شد و مدیر کل دیوان محاسبات آقای نیکخو گفتند: با بازدیدی که امروز انجام شد میتوان با اطمینان گفت که کار شما بسیار سنگین بوده و ماحصل ازخود گذشتگی، برنامه ریزی و اعتمادسازی بسیار است و امیدوارم این کار خیر، ذخیره آخرت شما باشد.

ایشان همچنین قول مساعدت و همکاری با مهرانه در زمینه مسائل قانونی را داده و اعلام کردند که " خود را عضو افتخاری مهرانه میدانم".

در ادامه ایشان محیط کلینیک را برای بیماران  انرژی بخش، مثبت و زیبا توصیف کرده و مهرانه را همچون نگینی درخشان در کل کشور دانستند.

در پایان مدیرعامل انجمن مهرانه، مهندس وثوق ضمن سپاسگذاری از حضور دلگرم کننده اعضای محترم دیوان محاسبات، با تاکید دوباره بر غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی بودن انجمن خیریه مهرانه گفتند: بزرگترین افتخار مهرانه ، حضور چهل هزار خیّر است.

  

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار