• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور دکتر محبوبی در کلینیک مهرانه

روز 6 اسفندماه 93 ، مشاور وزیر و معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور جناب آقای دکتر محبوبی به همراه چند تن از مقامات همراه ، از کلینیک مهرانه بازدید کردند. در این بازدید که با همراهی آقای گرانمایه و دکتر مقیمی صورت گرفت، در خصوص ساختار کلی کلینیک که شامل 14 هزار متر مربع زیربنای اختصاص یافته به بخش درمانی، تشخیصی، آموزشی و پژوهشی توضیحاتی توضیحاتی ارائه شد و سپس از بخشهای مختلف کلینیک رادیوتراپی بازدید گردید. دکتر مینوش مقیمی، با پاسخگویی به سوالات مطرح شده در خصوص نحوه پذیرش و مراحل درمانی بیماران، نوید این را دادند که به زودی مرحله ابتدایی معاینه بیمار نیز در خود کلینیک انجام خواهد شد که این امر، بیماران را از رجوع به مطب بی نیاز میکند.

 

هیئت بازدید کننده همچنین از تابلوها و آثارهنری اهدا شده به انجمن نیز دیدن کردند که آقای دکتر محبوبی چنین اقدامات هنرمندانه ای را بسیار زیبا و قابل ستایش دانستند.

دکتر محبوبی در دیدار با پرستاران و کادر پزشکی مستقر در کلینیک ، با اشاره به مقدس بودن این حرفه گفتند: کاری که شما انجام میدهید در خور ستایش و دارای اجر الهی است که قطعا بالاترین ثمره آن برای شما، همان دعای خیر بیماران خواهد بود.

در طی این نشست دکتر مقیمی در خصوص عملکرد کمیته های مهرانه گفتند قطعا برنامه ریزی بلند مدت مهرانه ، چیزی فراتر از این و در سطح کلان تر خواهد بود،چنان که هم اکنون مهرانه در تمامی شهرستانهای اطراف شعباتی دارد که بیماران را شناسایی و جهت تکمیل پرونده و مراحل درمانی ، تسهیلات لازم را اعطا میکند.

 

آقای دکترمحبوبی گفتند: قطعا تمام این فعالیت های عظیم با تکیه بر اعتماد مردم و خیرین صورت گرفته و ماحصل خلوص نیت بنیان گذاران مهرانه است.چنین طرح عظیمی در دستگاه های دولتی قطعا با مشکلات فراوانی مواجه می بود. زبان قاصر است از بیان زحماتی که مهرانه ای ها کشیده اند و ما نیز قول همکاری و مساعدت در زمینه های مورد نیاز را میدهیم. ایشان همچنین پیشنهاداتی را درخصوص فعالیت های تبلیغاتی جهت پیشگیری و درمان بیماری سرطان با همکاری دولت محترم ارائه دادند.


تصاویر بازدید

آخرین اخبار