• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور مسئولین و اساتید دانشگاه آزاد و دانشگاه زنجان در کلینیک مهرانه

صبح روز جمعه کلینیک مهرانه حال و هوای خاصی داشت.مهرانه ای ها میزبان اساتید دانشگاه های زنجان بودند.در این مراسم که با صحبت های آقای مهندس وثوق مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه آغاز شد، جمعی از اساتید، مسئولین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های آزاد و زنجان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند.

آقای وثوق در ابتدا ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت مهمانان از حضور آنان قدردانی و این مهم را موجب دلگرمی مهرانه ای ها دانست.مدیر عامل انجمن مهرانه در ادامه افزود: کلینیک حاضر به همت و یاری مردم و خیرین بنا شده و هدف آن یاری رساندن به بیماران و کاستن از رنج های حاصل از بیماری سرطان برای آنان است.در واقع این که هم اکنون ما در یک کلینیک فوق تخصصی سرطان گرد هم امده ایم نتیجه زحمات مردم زنجان بوده است.

در ادامه این بازدید، آقای گرانمایه مدیر کلینیک ضمن تشکر از توجهات اساتید بزرگوار به معرفی بخش های مختلف پرداختند.وی درادامه افزود: پروژه حاضر از دو فاز تشکیل یافته، فاز اول شامل کلینیک رادیوتراپی است.در این بخش بیماران مبتلا به سرطان پذیرش میشوند و به طور میانگین برای هر بیمار 40 الی 60 روز دوره ی درمان پیش بینی شده است که در طول هفته و به جز پنج شنبه و جمعه ها که زمان تنفس بیماران و دستگاه است صورت می پذیرد. فاز2این پروژه در 4 بلوک تعریف شده است که شامل: فیزیو تراپی، پزشکی هسته ای، بخش تاسیسات مکانیکی و آزمایشگاه فوق تخصصی است.از دیگر بخش های این فاز می توان به بخش مهم ژنتیک و شیمی درمانی که تاثیر زیادی در درمان سرطان دارند اشاره نمود.در این فاز برای هر سرطان یک درمانگاه جداگانه در نظر گرفته شده است.مجموعا برای احداث این فاز زیربنای 12000 مترمربع استفاده نموده ایم.

مهمانسرای مهرانه(سرای نیکان)در 2000 مترمربع و به همت دختران مرحوم مهدوی احداث گردیده است.این هتل 4 ستاره از 27 سوئیت تشکیل شده و تمامی خدمات آن به بیماران و همراهانشان رایگان است.

تاکنون 258 بیمار پذیرش شده اند که 159 نفر از آنان ترخیص شده اند و بقیه در حال طی کردن مراحل درمانشان هستند.تمامی هزینه های درمان این بیماران رایگان بوده و مبلغی بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان صرف درمان این بیماران شده است.

در پایان این بازدید وثوق در نشست خبری گفت: هدفمان از این گردهمایی این است که از علم اساتید بزرگوار برای برنامه ریزی آینده ی مهرانه استفاده کنیم.یکی از مهم ترین اهداف ما برنامه ریزی برای پیشگیری از سرطان است.ما تمامی زیر ساخت ها را برای قسمت تحقیقات آماده کردیم.با تشکیل هسته اساتید در انجمن این بخش نیز آینده ی روشنی خواهد داشت.

تصاویر بازدید

آخرین اخبار