• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه مشترک مدیر عامل انجمن مهرانه با مسئولین استان

می دانیم یکی از علل موفقیت انجمن مهرانه، حضور آقای مهندس وثوق و ارتباط مداوم مدیرانش در همایش ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی بوده است. در همین راستا مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه با همراهی چندی از مسئولین این انجمن به دعوت فرمانداری استان در جلسه ی شورای اداری این ارگان، شرکت نمودند.

در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین استان زنجان برگزار شد. آقای مهندس وثوق به عنوان نماینده ی تشکل های مردم نهاد در خصوص اهداف انجمن مهرانه، شروع به کار کلینیک و پذیرش و ترخیص بیماران توضیحاتی ایراد نمودند. مدیر عامل مهرانه همچنین به نقش اساسی مردم در پیشبرد اهداف این موسسات اشاره کردند و گفتند: هر چه داریم از خیرخواهی مردم است و همینطور از مدیران ادارات استان تقاضا کردند برای کمک به انجمن مهرانه یک رابط بین این انجمن و اداره ی خود معرفی کنند تا گسترش این کار خیر آسان تر شود.

ایشان همچنین از همه حاضرین دعوت کردند تا در روزهای جمعه بین ساعت 10 الی 12 از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید نمایند. فرماندار زنجان نیز ضمن تشکر از حضور مهندس وثوق در این جلسه، از ایشان و تمامی دست اندرکاران انجمن مهرانه تشکر کردند.

آخرین اخبار