• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اساتید و دانشجویان در دانشگاه ها موتور محرک مهرانه در فاز دوم

اساتید و دانشجویان در دانشگاه ها موتور محرک مهرانه در فاز دوم

می دانیم کانون های مهر در دانشگاه های استان، از بازوان قدرتمند انجمن خیریه مهرانه هستند. به همین منظور در آغاز سال نو مدیرعامل و رییس هیأت مدیره مهرانه روز جمعه مورخ 94/1/21، در محل کلینیک طی بازدید اساتید و دانشجویان علوم پزشکی از این محل، نشستی با این عزیزان داشتند.

جناب مهندس وثوق ابراز کردند: دانشجویان رشته های مختلف به ویژه گروه های پزشکی می توانند نقش موتور محرک مهرانه در فاز دوم این مجموعه را داشته باشند، زیرا مهرانه در این قسمت، توجه به آموزش و پیشگیری را مبنا قرار داده است.

به گزارش خبرنگار واحد خبر مهرانه، آقای مهندس وثوق در جمع دانشجویان گروه های مختلف پزشکی اظهار کردند: ما امسال برای این که گام های قابل توجهی در این حوزه برداریم نیاز به انرژی و توان علمی دانشجویان داریم. از این رو شما دانشجویان می توانید از طریق کانون های مهر مستقر در دانشگاه خود نقش تاثیرگذاری داشته باشید، چرا که می توانید با فعالیت های فرهنگی وعلمی خود در راستای افزایش آگاهی مردم گام بردارید.

وی با اشاره به این مطلب عنوان کرد: در حال حاضر مهرانه سه هزار و400بیمار را تحت پوشش خود دارد و به آن ها ارائه خدمت می کند که کار بسیار سختی است. مدیریت این تعداد بیمار احتیاج به نیروی جوان دارد تا ما را یاری کنند و به نوعی همگی در خدمت هم نوعان خود باشیم و دست بیماران را به گرمی بفشاریم.

در ادامه رییس هیأت مدیره انجمن مهرانه خانم دکتر مقیمی تصریح کردند: برای این که در سال جاری محوریت فعالیت های مهرانه را به سرانجام برسانیم، نیاز داریم از پتانسیل های مختلفی نظیر قوه علمی دانشجویان گروه های مختلف پزشکی بهره بگیریم. چهار موضوع تعیین شده که امسال به یاری خدا حول این محورها فعالیت خواهیم کرد، چه بسا برای کسب موفقیت و ایجاد تغییر در شیوه زندگی مردم، نیاز به همکاری منسجم تر وجود دارد.

در ادامه آقای دکتر محمدپور نیز متذکرشدند: باید به مسائل، واقع بینانه تر نگاه کرده و با برنامه ریزی عمل کنیم تا نقشی اساسی و اثرگذار داشته باشیم .

دانشجویان حاضر در این جمع نیز پیشنهادات مختلفی ارائه دادند تا بتوانند در این کار خیرخواهانه سهمی داشته باشند. به همین جهت مقرر شد برای شروع فعالیت ها جلسه ای در هفته های آتی برگزار گردد.

 

 

تصاویر بازدید

آخرین اخبار