• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه سفره ای بی منت در گستره استان زنجان

به گزارش خبرنگار واحد خبری انجمن خیریه مهرانه ، سرکار خانم ناجی در جلسه کمیته معیشت انجمن در  روز پنج شنبه 27 فروردین ماه با اشاره به عملکرد سال 93 و چشم انداز این انجمن در سال 94 عنوان کردند: این کمیته در نظر دارد در راستای ادامه برنامه ها طبق سنوات قبل فعال تر حرکت کند و اولین برنامه در این خصوص برنامه بزرگداشت مقام زن می باشد که در روز ولادت حضرت زهرا(س) آغاز گردید.

سرکارخانم ناجی اظهار کردند:مهمترین بخشی که در این کمیته بیشتر به چشم میخورد تقویت بخش حامیان در کمیته است که توانسته ایم تعداد این حامیان را تاحد قابل توجهی افزایش دهیم که یک نقطه عطف برای ما محسوب می شود.

در ادامه مهندس اصغر وثوق تصریح کردند:در این مدت اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی در حال حاضر در جهت پیشگیری در کنار توجه به معیشت بیماران فعالیت هایی را میتوان انجام داد که با همکاری شما و سایر بخش ها امکان پذیر خواهد بود که همه اینها نشأت گرفته از باورهای قلبی است.

در ادامه جناب آقای گرانمایه عنوان کردند:در این مدت چهارماهه فعالیت کلینیک 350نفر پذیرش شده اند که از کیفیت درمانی بالایی برخوردار است که هیچ ریالی از بیماران دریافت نشده است و با نصب دستگاه دوم این روند سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و طی چندماهه آینده کلینیک مهرانه به یکی از مجهزترین کلینیکهای کشور تبدیل خواهد شد.

آخرین اخبار