• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اخلاق در زندگی منشاء فعالیت های خیرخواهانه

اخلاق در زندگی منشاء فعالیت های خیرخواهانه

معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان در نشست فرهنگی مذهبی خیرین مهرانه عنوان کردند:اخلاق مداری و توجه به آن در زندگی منشاء بسیاری از خوبی ها وفعالیت های خیرخواهانه است که انجمن خیریه مهرانه از این امر مستثنی نیست.

به گزارش خبرنگار واحد خبر انجمن خیریه مهرانه جناب آقای حاج علی اکبری در نشست فرهنگی مذهبی خیرین مهرانه در روزپنج شنبه با محوریت زندگی اخلاقی اظهار کردند: توجه به مفاهیم پایه ای در زندگی ضرورت دارد.

یکی از مفاهیم اساسی که ما در طول زندگی با آن سرو کار داریم ایمان به خدا و آخرت است چرا که معمولا ایمان داشتن به این موارد خواسته یا ناخواسته ممکن است ما را وارد جریان خیرخواهانه ای کند که برای موفقیت در این مسیر به دانستن برخی مسائل نیاز است که نباید از آن غافل شد زیرا همه ما در تلاش برای کسب خوشبختی وجاودانگی هستیم.

این استاد دانشگاه تصریح کردند:در این راستا خداوند ایمان وعمل صالح را کلید موفقیت انسانها قرار داده است به طوری که در جای جای قرآن کریم به آن اشاره کرده است که ما باید این مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

در ادامه مهندس اصغر وثوق متذکر شدند:امسال انجمن خیریه مهرانه در راستا آموزش و پیشگیری گام خواهد برداشت که همفکری و همکاری همه عزیزان را در مجموعه می طلبد تا بتوانیم از افزایش تعداد بیماران جلوگیری کنیم.

 

تصاویر نشست

آخرین اخبار