• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتتاح دفتر مهرانه هیدج

جمعه مورخ 94/2/4 روز تولد و بازگشایی دفتر مهرانه هیدج بود. مهرانه توانست فعالیت خود در سطح استان را باز هم گسترش داده و از کمک یکی دیگر از شهرستان­های استان بهره ببرد.

مراسم افتتاحیه با حضور مدیرعامل محترم مهرانه آقای مهندس وثوق و مسئول دفاتر شهرستان های مهرانه، آقای کاوندی  در محل دفتر مهرانه هیدج واقع در خیابان حکیم هیدجی، جنب مسجد جامع برگزار شد.

مهندس وثوق ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، به شروع کار مهرانه از سال 85 در حوزه کمک به بیماران مبتلا به سرطان اشاره نموده و از تشکیل 3485 پرونده بیمار ناتوان و کم­توان و دادن خدمات به بیماران کل استان در طول 8 سال خبر دادند. در ادامه در خصوص 7 دفتر استانی دیگر در شهرستان­های استان توضیحاتی داده و این نوید را دادند که در مدت 4 ماه 260 بیمار، دوره درمانشان در کلینیک مهرانه به پایان رسیده و کل هزینه درمان آن­ها که مبلغ 1/550/000/000 تومان بوده از سوی مهرانه تامین شده است. همچنین اعلام نمودند که دستگاه دوم رادیوتراپی توسط 2 خیر زنجانی خریداری و را­ه اندازی شده است.

در ادامه مراسم نیز آقای کاظمی عضو شورای شهر هیدج ضمن تشکر از سخنرانی آقای وثوق مسوولین اعضای هیات اجرایی دفتر مهرانه هیدج را معرفی کردند.

در پایان آقای وثوق با بیان آیه­ ای از قرآن کریم، با تاکید بر این­که مهرانه بر اساس احساسات نبوده و بر اساس اعتقادات می­باشد، به جلسه خاتمه دادند.

 

تصاویر برنامه افتتاح

آخرین اخبار