• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گروه چاووش: مهرانه خیریه ای بی نظیر در سطح کشور

گروه چاووش: مهرانه خیریه ای بی نظیر در سطح کشور
سرپرست گروه چاووش عنوان کرد: مهرانه انجمن خیریه ی بی نظیری است که تا کنون می توان گفت در هیچ کجا در سطح کشور مشاهده نشده است.
به گزارش خبرنگار واحد خبری انجمن مهرانه جناب آقای چاووشی در مراسم بازدید گروه چاووش از کلینیک رادیوتراپی روز جمعه 94/2/4اظهار کردند:سعی خواهیم کرد در راستای شناساندن  مهرانه درکل کشور تلاش کنیم تا از این طریق بتوانیم قدم خیری در این راستا برداریم.
در ادامه جناب آقای گرانمایه ضمن معرفی بخش های مختلف کلینیک عنوان کردند:انجمن مهرانه تاکنون در راستای ارائه خدمات دارویی ودرمانی به بیماران استان فعالیت داشته است البته خدمات درمانی این انجمن شامل حال بیماران استانهای همجوار نیز می شود که برای این خدمات هیچ ریالی از بیماران دریافت نمی شود.همچنین برای راحتی بیمارانی که از سایر استانها به کلینیک تخصصی رادیوتراپی مهرانه مراجعه می کنند مهمانسرای مجهزی آماده شده است تا کمترین دغدغه را داشته باشند.
 
ایشان یادآورشدند: مهرانه محلی است که توسط خیرین ساخته شده است که به هیچ عنوان به مراکز دولتی تحویل داده نخواهد شد چرا که خیرین، مهرانه را بی منت و بدون هیچ چشم داشتی برای بیماران درد کشیده راه اندازی کرده اند تا دغدغه آنها فقط بیماری باشد نه مشکلات مالی.
آخرین اخبار