• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش فعالیت های دفتر خرمدره مهرانه در ماه گذشته

گزارش فعالیت های دفتر خرمدره مهرانه در ماه گذشته

هیات مدیره انجمن مهرانه خرمدره با تصویب طرح­ها و برنامه­ هایی اقدام به اجرای برنامه ­های فرهنگی با هدف معرفی مهرانه در این شهرستان نمود.

در آستانه استقبال از سال 94، با حمایت و همکاری موسسه فرهنگی- هنری مجریان شهر سبز، یکی از هنرمندان در نقش عمو نوروز در مقابل دفتر مرکزی انجمن مهرانه اقدام به توزیع بسته های حاوی قلک، بروشور و بیسکویت به تعداد 1000 عدد نمود. این برنامه با استقبال کم نظیری مواجه شد. در کنار این برنامه قلک های ایستاده در کنار خیابان محل جذب کمک های مردمی بود. در برگزاری این برنامه رییس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دفتر مهرانه و همچنین اعضای کمیته بانوان همکاری صمیمانه ای داشتند.

در همان ایام، خیر گرانقدر آقای دکتر اصغر عزیزی (متخصص گوش و حلق و بینی) در محل دفتر مهرانه خرمدره اقدام به ویزیت بیماران به نفع مهرانه نمودند. در این برنامه 37 بیمار ویزیت شدند و درآمد حاصل از این اقدام پسندیده 8/000/000 ریال شد. دکتر عزیزی در مصاحبه با خبرنگاران گفتند: عشق به وطن و علاقه به سلامت جامعه و ترغیب سایر پزشکان به مشارکت در فعالیت های مهرانه از اهداف این کار خیر بوده است.

در حاشیه مراسم، بنرهای تبریک سال نو با هدف معرفی مهرانه در سطح شهر نصب شد که حمایت شهردار و روابط عمومی شهرداری در اجرای آن قابل تقدیر است.

آخرین اخبار