• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اطلاعیه در خصوص شایعه ای در فضای مجازی

به دلیل انتشار شایعه ای در مورد مهرانه در فضای مجازی روابط عمومی مهرانه توضیحات ذیل را به اطلاع همشهریان گرامی می­رساند:

1-    ابتدا از زحمات تمامی همشهریان عزیز و بذل اعتماد مردم خداجوی زنجان در حمایت از مهرانه کمال تشکر را داریم.

2-    به اطلاع مردم شریف زنجان می­رسانیم، در حوزه امکانات پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به سرطان شهر زنجان، این استان در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، به طوری که تجهیزات کلینیک مهرانه زنجان و امکانات دانشکاه علوم پزشکی علاوه بر استان زنجان به استان­های همجوار نیز خدمات ارائه می­دهند.

3-    در شایعه مذکور اشاره شده که قرار بود "دستگاه شیمی درمانی" خریداری شود که مورد مخالفت مسئولین قرار گرفته است. سرکار خانم دکتر مقیمی رئیس هیئت مدیره مهرانه در این مورد توضیح دادند که :"برای تزریق داروی شیمی درمانی تنها نیاز به هود شیمی درمانی می باشد که از سال­ها قبل در واحد­های شیمی­ درمانی استان مستقر و مورد استفاده می­باشد  و پروسه شیمی­ درمانی نیاز به دستگاه پیچیده پزشکی ندارد . به علاوه این که تمامی مبالغ اهدائی مردم نیکوکار جهت خرید دستگاه­های پیشرفته در زمینه رادیوتراپی هزینه گردیده و هم اکنون این دستگاه در کلینیک مهرانه مورد استفاده قرار گرفته است."

4-    تاسیس مهرانه و احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی که در نوع خود در کشور کم ­نظیر یا بی­ نظیر است به مرحله عمل نمی­ رسید مگر با حمایت و همراهی تک­ تک مسئولین استان و کشوری که مهرانه را در رسیدن به اهداف خود یاری و مدد رسانده ­اند.

در خاتمه تاکید مجدد داریم که انجمن شما مجهز به دستگاه­های پیشرفته دنیا در حوزه رادیوتراپی است و همکاری فی مابین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مهرانه در بالاترین سطح قابل قبول می­باشد.  لازم به ذکر است اخبار مهرانه صرفا از طریق سایت و نشریه مهرانه به اطلاع همشهریان گرامی رسانده می شود و منابع دیگر هیچ گونه اعتباری از جانب مهرانه ندارند.

روابط عمومی مهرانه

آخرین اخبار