• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مراسم افتتاح دفتر مهرانه سلطانیه

مراسم افتتاح دفتر مهرانه سلطانیه

روز اول خرداد ماه سال 1394، شاهد افتتاح یکی دیگر از دفاتر مهرانه در شهر تاریخی سلطانیه بودیم. موجب سربلندی و مباهات است که در میان مردمان هر نقطه از استان زنجان، مهربانی و معرفت به چشم می خورد.

در این مراسم که در روز جمعه، ساعت 16:30 در سالن آزمایشگاه جابر بن حیان برگزار شد، آقایان مهندس وثوق، کاوندی از دفتر مرکزی مهرانه و حجت الاسلام نوری امام جمعه محترم سلطانیه ، آقایان محمدی (معاونت محترم فرمانداری)، کلانتری (شهردار محترم)، زمانی رئیس محترم شورای شهر، دکتر طاهری و سایر معتمدین و اعضای شهرستان سلطانیه نیز حضور داشتند.

امام جمعه محترم سلطانیه، ضمن خیر مقدم به آقای وثوق، هیأت همراه و مدعوین حاضر در جلسه از زحمات مدیرعامل محترم انجمن مهرانه در حوزه کمک به بیماران مبتلا به سرطان تقدیر و تشکر نموده و در رابطه با کار این انجمن بیان اهمیت، ارزش و شفاف سازی فعالیت ها و کمک های مردم را از وظایف خود و سایر مسئولین دانستند.

آقای وثوق نیز با بیان آیه ای از قرآن کریم که باید باشند گروهی از شما که مردم را به کار خیر دعوت نمایند و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند اگر چنین شد شما از رستگارترین مردم هستید، از حضور مسئولین محترم شهرستان و از فعالیت آقای بابایی و سایر دوستان جهت افتتاح دفتر مهرانه تقدیر و تشکر نموده و در مورد شروع به کار دفتر مرکزی از سال 85 در زمینه کمک به بیماران مبتلا به سرطان توضیحاتی ارائه کرده و از نمونه شدن این انجمن در سطح کشور خبر دادند. ایشان همچنین خاطر نشان کردند بیماری سرطان مساوی با مرگ نیست، اما خانواده ها را با مشکل مالی شدیدی روبرو می کند.

ایشان در ادامه سخنرانی به معرفی اعضای هیأت امنا دفتر مرکزی که در راس آن ها پروفسور ثبوتی، آیت الله حسینی زنجانی ودکتر نهاوندیان قراردارند، پرداخته و از تشکیل 3540 پرونده در دفتر مرکزی، عضویت 50000 نفر خیر در مهرانه، مجموع کمک های ماهیانه مردم به مبلغ 350/000/000 تومان، ساخت و راه اندازی فاز اول کلینیک و ساخت سرای نیکان توسط دختران خیر مرحوم مهدوی جهت اسکان بیماران خبر دادند. ایشان تعداد بیماران پذیرش شده در کلینیک را از زمان افتتاح (آبان 93) تاکنون 450 نفر اعلام کرده و ذکر کردند که هیچ مبلغی تاکنون از بیماران دریافت نشده است.

در ادامه نیز آقای کاوندی ضمن تشکر از حضور مسوولین محترم شهرستان به توضیحات در مورد تشکیل اعضای دفتر مهرانه شهرستان که متشکل از هیأت مشورتی، بازرس وهیأت اجرایی می باشد پرداختند.

در پایان مراسم نیز دفتر مهرانه سلطانیه با حضور مدیرعامل محترم انجمن، مسئول واحد شهرستان ها و مسئولین اجرایی شهرستان در میدان امام خمینی خیابان ارک نرسیده به بستنی علی بابا افتتاح گردید.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای هیأت مشورتی انتخاب و مقرر شد اعضای هیأت اجرایی نیز ظرف مدت 3 روز به واحد شهرستان های مهرانه معرفی شوند.

 

تصاویر افتتاح

آخرین اخبار