• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید جمعی از خیرین تهرانی از مهرانه

بازدید جمعی از خیرین تهرانی از مهرانه

صبح روز 27 خرداد ماه 94، جمعی از خیرین تهرانی از دفتر مرکزی و کلینیک مهرانه بازدید کردند. این بازدید با هدف آشنایی هرچه بیشتر و الگوبرداری از فعالیت های انجام شده توسط مهرانه صورت گرفت.

در این برنامه، حاضرین به همراهی آقایان وثوق ،محرمی و  گرانمایه از بخشهای مختلف کلینیک دیدن نمودند و حین بازدید به تمامی سوالاتشان پاسخ داده شد. طبق گفته آقای محرمی،این کلینیک پس از 120 جلسه و طی 2 سال نیازسنجی به مرحله تکمیل پروژه توسط مجرب ترین مهندسین مشاور بیمارستان ساز کشور رسید. این مجموعه در 14 هزار متر مربع ساخته شده که 2 هزار مترمربع آن رفاهی و مابقی به بخش آموزش-پیشگیری و درمان اختصاص یافته است.در این پروژه 4 بلوک وجود دارد که توسط لابی مرکزی به هم متصل میباشند.

از ابتدای راه اندازی کلینیک  تا کنون حدود 6 ماه می گذرد که در این بازه زمانی با وجود نصب و راه اندازی یکی از دو دستگاه رادیوتراپی تا کنون 470 بیمار پذیرش شده اند.

در این مراسم آقای سردار میراسماعیلی گفتند : این بازدید انگیزه ای شد تا دست اندرکاران مجموعه بتوانند با الگوبرداری از مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه ای از تهران خدماتی ارائه کنند. ایشان همچنین ابراز امیدواری کردند که این بازدید بهانه ای باشد که تا تکمیل و راه اندازی آن پروژه، خیرین بتوانند به مهرانه کمک مالی، یا فکری برسانند که این لطف و عنایت خداوند و زکات نعمتهای بیشماریست که در اختیار آنان قرار گرفته.

در پایان این بازدید، مدیرعامل مهرانه پاسخگوی سوالات حضار و پذیرای پیشنهاداتشان بودند و اطلاعات تخصصی و تجارب به دست آمده را ارائه نمودند.

 

تصاویر بازدید

آخرین اخبار