• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دعوت، مهرانه، دعوت مهرانه

دعوت، مهرانه، دعوت مهرانه

برنامه دعوت از سری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در شبکه یک سیما می باشد که در روز 31 خرداد سال 94 میزبان بزرگانی از خطه زنجان بود.

در این برنامه بزرگانی چون آقای محمود مرادی (معلم فداکار)، سرکار خانم دکتر مینوش مقیمی (رئیس هیئت مدیره انجمن مهرانه)، سرکار خانم مریم زاهدی (کارآفرین) و حاج آقا فرهاد اسکندری (کوهنورد) حضور داشتند.

میهمان اول این برنامه، معلم عزیز جناب آقای مرادی بودند. ایشان بعد از معرفی خود و شرح موفقیت های به دست آورده، از انجمن مهرانه تقدیر لسانی به عمل آوردند. در ادامه با ورود میهمان دوم سرکار خانم دکتر مقیمی از خیرین عزیز مهرانه برنامه بیش از پیش رنگ و بوی مهرانه ای پیدا کرد. خانم دکتر مقیمی پس از معرفی خود به معرفی انجمن مهرانه پرداخته و اهداف و عملکرد مهرانه را برای مخاطبان تشریح نمودند.

در ادامه پس از ورود خانم مریم زاهدی کارآفرین زنجانی و بعد از شنیدن سخنان ایشان، آقای مرادی بعد از کسب اجازه از حاضرین، آقای جواد رضویان را به عضویت در انجمن مهرانه دعوت نمودند که ایشان نیز با کمال میل این دعوت را پذیرفتند. آقای مرادی ضمن نصب لگوی مهرانه به یقه تن پوش ایشان، وی را به عنوان یکی از اعضای انجمن مهرانه معرفی کرده و میهمانان حاضر عضویت آقای جواد رضویان در انجمن مهرانه را به وی تبریک گفتند.

این برنامه با حضور دو تن از عزیزان دیگر ادامه یافت که آقای فرهاد اسکندری،کوهنورد مسن زنجانی و یکی از نزدیکان شهید دکتر چمران، بودند.

آخرین اخبار