• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

معرفی مهرانه و نحوه پیشگیری از ابتلا به سرطان در مساجد شهرستان ابهر

معرفی مهرانه و نحوه  پیشگیری از ابتلا به سرطان در مساجد شهرستان ابهر
به گزارش روابط عمومی انجمن مهرانه ابهر، مجید مرادی مدیر اجرایی انجمن مهرانه ابهر به همراهی تعدادی از یاوران مهرانه در ماه مبارک رمضان در مساجد شهر حضور یافتند و با پخش کلیپ و سخنرانی و توزیع قلک، اهداف و ماموریتهای انجمن مهرانه را تبیین نمودند . مدیر اجرایی انجمن مهرانه صحبتهای خویش را به در سه بخش تقسیم و به شرح ذیل بیان کرد :

1-معرفی مهرانه و تبیین اهداف و حمایت از مهرانه:

ایشان در بخشی از سخنان خود در این خصوص گفتند: انجمن خیریه مهرانه در سطح استان زنجان و در سطح شهرستان ابهر اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی و تشکیل شبکه خیرین یاور مهرانه نموده و با تاسیس درمانگاه شیمی درمانی و رادیوتراپی طی 10سال، گذشته موفقی در درمان بیماران مبتلا به سرطان برداشته است .

2-آشنایی با بیماری سرطان :

جناب آقای مرادی در این خصوص گفتند :سرطان بعنوان یک بیماری سخت ولیکن قابل درمان و پیشگیری میباشد. سرطان یک بیماری غیرواگیردار است که با تغذیه صحیح میتوان درصد قابل توجهی از آمار ابتلا به سرطان را کاهش داد. خوشبختانه با پیشرفت  علم پزشکی و افزایش آگاهی های عمومی مردم در حال حاضر بیش70 درصد بیماران به شرط تشخیص بموقع بیماری، قابل درمان هستند .

3-پیشگیری از ابتلا به سرطان :

ایشان در ادامه گفتند: عدم استعمال دخانیات و داشتن تغذیه صحیح و اصولی و همچنین ورزش کردن میتواند بعنوان سه عامل اصلی در پیشگیری از سرطان نقش حائز اهمیتی داشته باشد.

خیرین محترم میتوانند با حضور در مهرانه و عضویت در این انجمن در کارهای اداری و آموزشی و فرهنگی کمک کار مهرانه باشند و با جذب و هدایت کمکهای مردمی به مهرانه در جهت کاهش آلام بیماران گامهای خداپسندانه بردارند .

آخرین اخبار