• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

روز سه شنبه 28 مهرماه قائم مقام وزیر بهداشت در امور خیریه جناب آقای دکتر ایازی از کلینیک رادیو تراپی مهرانه بازدید نمودند.

جناب آقای مهندس گرانمایه مدیریت داخلی کلینیک مهرانه،قسمت های مختلف کلینیک و سرای نیکان را به ایشان معرفی کردند.سپس در نشستی جناب آقای مهندس وثوق فعالیت ها و عملکرد انجمن مهرانه را تشریح نمودند.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور خیریه،جناب آقای دکتر ایازی،ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مهرانه گفتند:من امروز در اینجا روز بسیار خوبی داشتم و امروز بنا به درخواست وزارت محترم بهداشت جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به مهرانه آمده ام، ایشان افزودند:مدیریت مهرانه بسیار عالی است و این انجمن باید تجربیات خود را در اختیار دانشگاه ها و سایر استان ها  قرار دهد.همچنین پیشنهاد دادند در این راستا باید فیلم هایی ساخته شود.

دکتر ایازی خاطر نشان کردند:انجمن مهرانه و دانشگاه علوم پزشکی باید با هم همکاری داشته و کمبود ها را شناسایی کنند تا توسعه مهرانه بر مبنای کمبودها باشد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن مهرانه و نماینده محترم مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر علیمردانی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

آخرین اخبار